حرکت آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سردار دل‌ها بود، حضور مردم نشان می‌دهد که چقدر سردار سلیمانی برای آن‌ها عزیز بود و مردم نیز همواره قدرشناس خدمات او هستند.

اخبار اجتماعیرئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم مشت محکمی است بر دهان مستکبران و کسانی که صحبت از ایجاد فاصله بین مردم و حکومت داشتند.

صدر اعظم نوری در پاسخ به این سوال که باید شکل پاسخ ایران به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به چه شکل باید باشد؟ گفت: به طور حتم این حرکت (ترور سردار شهید حاج سلیمانی) بدون پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکان مناسب مسئولان کشوری و لشکری پاسخی قاطع به این اقدام خواهند داد.

او تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان می‌دهد که مردم لحظه‌ای از خواسته، اراده و آرمان خود کوتاه نمی‌آیند و در این مسیر نیز ثابت قدم هستند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: تمام ملت آزاده جهان حق خود می‌دانند که در زمان مناسب پاسخی قاطع و مستحکم به این اقدام کشور آمریکا دهند.