پلمب ۲ انبار‌ لوازم خانگی قاچاق در پایتخت

سرهنگ " قلی زاده " رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در محدوده شورآباد مقادیری کالای قاچاق دپو کرده است، بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

اخبار اجتماعی - رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، عنوان کرد: با تایید صحت خبر و محرز شدن دپو محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضائی، ماموران این پایگاه به همراه تعزیرات حکومتی شهرستان ری در یک عملیات ضربتی مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از آنجا مقادیری لوازم خانگی فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که متهم سوله دیگری نیز در محدوده صالح آباد دارد و در آن مکان مقادیر دیگری کالای قاچاق دپو کرده است، تصریح کرد: در بازرسی از داخل این انباری نیز مقادیر فراوانی لوازم خانگی قاچاق فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه کالا‌های قاچاق شامل تلویزیون، جارو برقی، بخار شور، دیگ زودپز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی و ... هستند، اضافه کرد: انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

قلی زاده با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی با قرار وثیقه ۴۰ میلیاردی روانه زندان شد، ابراز داشت: ارزش این کالا‌ها از سوی کارشناسان ۱۶ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال ریال برآورد شده است.