افتتاح پیاده‌راه استاد شهریار تا قبل از سال نو

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران درباره برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، اظهار داشت: توسط شهرداری منطقه نقشه گردشگری نوروز تهیه شده و 100 نقطه  حائز اهمیت در این زمینه شناسایی و برای ایام نوروز در اختیار گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

اخبار اجتماعی - وی افزود: اولین موزه روانشناسی ایران نیز در بیمارستان روزبه‌ تهران راه‌اندازی می‌شود که به نوعی پنجمین موزه دنیا در این زمینه محسوب می‌شود و در ایام نوروز برای گردشگران و شهروندان قابل بازدید است.

شهردار منطقه 11 تهران از اتمام مرمت مهمانسرای دانشکده امام علی (ع) با عمر بیش از 100 سال خبر داد و گفت: این اثر هنری نیز در نوروز قابل بازدید برای گردشگران بوده و در محور خیابان دانشگاه جنگ واقع شده است.

آبادیان بیان داشت: 5 مسیر گردشگری ویژه خودروها و دو مسیر گردشگری ویژه دوچرخه برای نوروز در نظر گرفته شده و تا قبل از پایان سال دو پروژه عمرانی افتتاح پیاده‌راه شهریار و اتصال خط 3 مترو به راه‌آهن را خواهیم داشت.

وی گفت: پروژه خط 3 مترو به راه‌آهن به صورت مشارکتی به بهره‌برداری می رسد و اقدامات زیادی در آن برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان انجام گرفته است.