راه‌اندازی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی سیار سپاه در گیلان

سرهنگ پاسدار امین یادگاری امروز در جمع خبرنگاران‌ از راه‌اندازی بیمارستان سیار در محوطه بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان با ظرفیت ۸۰ تا ۱۲۰ تختخواب در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونا در رشت راه‌اندازی شده است.

اخبار اجتماعی- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه چندین پزشک و پرستار از استان‌های مختلف کشور در بیمارستان سیار واقع در محوطه بیمارستان رازی رشت فعالیت خواهند داشت عنوان کرد: سایر کادر درمانی فعال در بیمارستان سیار نیز مشخص و آماده خدمت به بیماران هستند.

یادگاری از دستور مستقیم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر راه‌انداری بیمارستان سیار جهت خدمات‌رسانی به بیماران در رشت سخن گفت و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ریشه‌کن شدن و نابودی کامل این بیماری در کنار مردم است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان گیلان با بیان اینکه دشمن با تحرکات و اقدامات مختلف در واقع امنیت روانی جامعه ما را مورد هدف قرار داده است تصریح کرد: بهترین‌ راه عبور از این بحران رعایت نکات بهداشتی است که از مردم می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان توجه و عمل کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات گروه‌های جهادی و مردمی گیلان که برای مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم پای کار آمدند خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی سپاه قدس استان گیلان نیز از تمام ظرفیت خود برای کمک‌رسانی به مردم و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا استفاده می‌کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه این استان جهت مقابله با ویروس کرونا ابراز داشت: توزیع انواع محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده، توزیع ماسک و دستکش و همچنین ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر و اماکن عمومی و توزیع اقلام کمک معیشتی از جمله اقدامات سپاه استان گیلان است.