وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین/ تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه

اخبار اجتماعی- بر اساس تحلیل خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی، روز یکشنبه در شمال، شمال‌غرب، دامنه جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از زاگرس مرکزی، شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید، در مناطق مستعد تگرگ، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در فارس، نیمه شمالی کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است.

بارش پراکنده باران در پایتخت

به گزارش افکارنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز در مناطق شمال استان تهران، بارش پراکنده خواهیم داشت. انتظار داریم فردا و پس فردا هم در تهران بارش پراکنده داشته باشیم.

امکان بارش برف و تگرگ در مناطق سردسیر

با توجه به نقشه های هواشناسی امروز؛ در مناطق سردسیر و مرتفع امکان بارش برف و تگرگ وجود دارد.

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

کیفیت هوای تهران امروز یکشنبه (بیست و چهارم فروردین ماه سال ۹۹) با شاخص ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص ۶۲ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بارش باران در اکثر مناطق کشور در روز دوشنبه 25 فروردین

دوشنبه به جز جنوب‌غرب و برخی مناطق غرب کشور در سایر مناطق کشور همین شرایط پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در شمال هرمزگان، کرمان، نیمه‌جنوبی فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی، شمال استان مرکزی و غرب سمنان پیش‌بینی می‌‌شود. همچنین در این روز دریای خزر مواج است.

باران

افزایش نسبی دما در روز سه شنبه 26 فرودین

سه‌شنبه در نیمه‌شرقی کشور، بخش‌هایی از سواحل شمالی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وزش باد شدید و رعد و برق در چهارشنبه 27 فروردین

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و به‌تدریج کرمان و مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و روز پنجشنبه در جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از شرق کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.