مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان

علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان ، آمار مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر اعلام میگرد:

اخبار سیاسی- حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۴۹۷ مورد

حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: ۱۶۳ مورد

حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان: ۱۰۳ مورد

حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر: ۶۵ مورد

حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان: ۱مورد

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۶۹۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب موارد جدید شناسایی شده تعداد کل مبتلایان ۱۹۹۱۰ نفر میباشد.

وی افزود: در حال حاضر ۶۸۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند و با تلاش مدافعان سلامت مردم، ۱۸۵۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان‌پور بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، تعداد ۱ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۸ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۴ مورد بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی از موثرترین راه‌ها در جلوگیری از گسترش بیماری کووید۱۹ است.