آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت

محمود تعرفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ، در تشریح آخرین وضعیت افزایش تعداد سفر‌های درون شهری با اتوبوس از زمان اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت گفت: پس از اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت تعداد سفر‌ها با اتوبوس تغییر چندانی نداشت، البته باید اعلام کنم برداشت من این بود که به دلیل شکل و ساعت اجرای این محدودیت‌ها (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) عده‌ای از شهروندانی که خواستار استفاده از خودرو شخصی بودند در ساعت جدید اجرای طرح ترافیک با خودرو خود تردد می‌کنند.

اخبار اجتماعی- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح دیگر برنامه‌های این نهاد گفت: جلسه‌های متعددی برای خرید اتوبوس‌ و مینی بوس برگزار کردیم، البته برای مهر ماه به طور حتم چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

ترفع در پاسخ به این سوال که چه تعداد اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت برای مهر ماه اضافه می‌شود؟ گفت: اکنون به دلیل مسائل مالی نمی‌خواهم درباره تعداد آن‌ها صحبت کنم، اما با توجه به فصل فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به طور حتم در مهرماه شاهد تزریق اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که پرداخت وام به رانندگان ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی به کجا رسید؟ گفت: ما نیز با تاکسیرانی در یک مجموعه برای پرداخت وام به رانندگان رایزنی کردیم و وام ۱ تا ۶ میلیون تومانی نیز به رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی پرداخت می‌شود.