آخرین میزان تلفات کرونا در آمریکا/ مرگ 840 نفر در 24 ساعت

طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۴۰ نفر دیگر به جمع قربانیان کرونا در ایالات متحده‌ آمریکا افزوده شدند تا مجموع این قربانیان به ۱۱۶ هزار و ۹۶۲ نفر برسد.

اخبار اجتماعی- از طرف دیگر، در بازه زمانی مذکور، ۲۴ هزار و ۲۱۹ مورد جدید به مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا افزوده شد و مجموع این آمار به دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۷۰۷ نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کروناویروس و قربانیان این ویروس ناشناخته مجدداً یک سیر صعودی را در پیش گرفته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۲۰۸ هزار نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۱۹ هزار و ۱۳۲ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۰۵ هزار و ۷۸۵ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۹۹۸ قربانی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در‌ آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم هشت میلیون و ۱۵۵ هزار و ۲۶۶ نفر از مردم سراسر جهان به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند و از آن میان ۴۴۱ هزار و ۵۰۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و ۹۴۵ هزار و ۷۶۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.