حل مشکلات معبر نواب در رسیدن به فضای امن شهری

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در تشریح آخرین جزئیات بازدید خود از فضای بی دفاع شهری در منطقه ۱۰ تهران گفت: طرحی در معاونت اجتماعی تعقیب شد تا به وسیله آن موضوعات ایمنی شهر تهران در مناطق مختلف با جدیت بیشتری دنبال شود.

اخبار اجتماعیرئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم ناامنی از تمامی معابر پایتخت رفع شود، گفت: در ابتدا مطالعات خرد درباره فضای ناامن شهری به ویژه برای بانوان انجام شد و در بازه زمانی یک و نیم سال گذشته این پیگیری‌ها موجب شد که طرح شکل جامعی به خود گرفت.

نژاد بهرام ادامه داد: مدیریت شهری نقشه‌های نقاط بی دفاع شهری برای بانوان را احصا کرد تا به وسیله آن برنامه ریزی‌های لازم انجام شود و اتفاق مثبتی که در شهرداری منطقه ۱۰ تهران رخ داد این بود که از ظرفیت نهاد شورایاری‌ها برای شناسایی فضای بی دفاع شهری استفاده شد.

او بیان کرد: شهرداری منطقه ۱۰ تهران نزدیک به ۲ ماه است اقدام عملیاتی خود را برای حل مشکل فضای بی دفاع شهری در سطح منطقه آغاز کرده است که از این دست اقدام می‌توان به حل مشکل تاریکی و نور معبر پشت نواب اشاره کنم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم در بحث شناسایی و اقدام نهایی برای حل مشکل فضای بی دفاع شهری تا انتهای شهریورماه به جمع بندی برسیم، گفت: به دنبال آن هستیم تا پایان زمان مذکور بتوانیم شهرداری منطقه ۱۰ تهران را به عنوان منطقه امن معرفی کنیم.