بازار روز خاوران فعال شد/ اختصاص فضای رایگان به دستفروشان تا پاییز

نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران درباره فعالیت بازار روز خاوران که چندین ماه توسط شهرداری تهران تعطیل شده بود،‌ اظهار داشت:‌بر اساس پیگیری کسبه و دستفروشان این بازار و آسیب‌های مالی ناشی از کرونا فعالیت این افراد مجددا در بازار خاوران آغاز شد.

اخبار اجتماعی - وی افزود: بسیاری از دستفروشان با تعطیلی بازار خاوران با مشکلات مالی مواجه بودند و چک‌های آنها برگشت خورده بود. بر همین اساس تا ابتدای پاییز فعالیت این بازار دایر خواهد بود و فضاهای کسب و کار در بازار خاوران برای آنها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 تهران خاطرنشان کرد: البته از ابتدای مهر بازار خاوران به صورت کامل تعطیل و تحویل بازار تره‌بار داده خواهد شد.

لطفی اعلام کرد: فعالیت دستفروشان از طریق راه‌اندازی «سامان بازار» در حال نظم بخشی است که این اقدام توسط شرکت ساماندهی مشاغل صورت می‌گیرد و تحولات عظیمی را بر همین اساس در حوزه فعالیت دستفروشان در نقاط مختلف تهران شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: شهرک بروجردی و مسعودیه از جمله  مکان‌های احتمالی در منطقه 15 برای فعالیت مجدد دستفروشان بازار خاوران از پاییز خواهد بود.