غیبت زالی در بهشت حاشیه‌ساز شد

در جلسه امروز شورای شهر تهران قرار بود علیرضا زالی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صحن شورا حضور یابد و توضیحاتی درباره کلینیک سینا مهر و حواشی آن ارائه دهد ولی به جای زالی،هادی میرهاشمی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور یافت.

 اخبار اجتماعی- میر هاشمی مشغله کاری به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا را دلیل غیبت امروز علیرضا زالی اعلام کرد.

این موضوع، انتقاد تعداد زیادی از اعضای شورای شهر را به همراه داشت تا جایی که صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شهر تهران گفت:‌معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چه کاره است که به شورای شهر می‌آید؟

نوری تصریح کرد: جایگاه شورای شهر بالا است و وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دعوت می‌کنید و ایشان نیامده نباید نماینده وی را جهت حضور قبول می‌کردید.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر به دنبال انتقاد اعضای شورا از غیبت زالی گفت: قرار بود آقای زالی یکشنبه هفته جاری در جلسه حضور می‌یافت اما این موضوع انجام نگرفت و امروز هم نماینده‌شان را فرستادند و از آنجایی که صلاح نبود اجازه وارد شدن به ایشان ندهیم آقای میرهاشمی در صحن حاضر و توضیحاتی در مورد حادثه کلینیک مطرح کردند.

وی گفت:‌ من نمی‌توانستم ایشان را از جلسه امروز صحن بیرون کنم از طرفی همه حاضران ماسک دارند و شبیه هم هستند و من نمی‌توانم تشخیص بدهم افراد دقیقا چه کسی هستند.