اعمال محدودیت های کرونایی در پایتخت

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در پایتخت گفت: با توجه به افزایش ابتلا شهروندان به ویروس کرونا مجبور به اعمال محدودیت در پایتخت هستیم.

 اخبار اجتماعیعضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که مدیریت شهری در اجرای محدودیت ها در پایتخت تابع ستاد مقابله با کرونای شهر تهران هستیم افزود: متاسفانه شاهد برگشت تمام فعالیت ها به حالت عادی هستیم و ما در شرایط امروز جامعه به دنبال توسعه خدمات به شهروندان هستیم که در این مسیر نیاز به حمایت دولت داریم.

نژاد بهرام ادامه داد: تفاهم نامه خرید اتوبوس بین شهرداری تهران با شرکت خودرو ساز یکی از اقدام های خوب مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است که می تواند نقش موثری در کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس ها داشته باشد و از روی دیگر تراکم جمعیت در این ناوگان کاهش پیدا کند.

او با تاکید بر این نکته که تفاهم نامه خرید اتوبوس خوب است اما کافی نیست بیان کرد: در کنار اعمال محدودیت ها از سوی ستاد مقابله با کرونا دولت باید برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز اقدام موثری انجام دهد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: گرچه تمام محدودیت ها در پایتخت لغو شد و تمام مشاغل فعال شدند اما شهرداری تهران و مدیریت شهری در هر زمان خدمات خود را کم نکرد و با تمام قوا خدمت رسانی کرد.

نژاد بهرام ادامه داد: برای مقابله با کرونا در شرایط فعلی که روز به روز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت افزایش پیدا می کند بیش از گذشته نیازمند اقدام جدی از سوی دولت برای گذر از این شرایط هستیم.