آخرین آمار کرونا در ایران در 29 تیر 99/ فوت 209 نفر از بیماران در 24 ساعت گذشته

ویروس کرونا همچنان قربانی می گیرد و سرعت رشد آمار مبتلایان در این روزها سبب نگرانی مردم و مسئولین شده است.

اخبار اجتماعیسیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد یک هزار و ۳۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

وضعیت وخیم بیش از 3هزار و 500 نفر از بیماران

به گزارش افکارنیوز، وی با بیان اینکه ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۳ هزار و ۷۸۸ نفر رسید.

فوت 209 نفر تنها در 24 ساعت

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۱۸۸ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۲۳۷ هزار و 656 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


بیشتر بخوانید:

تست آنلاین کرونا

تست کرونا چگونه انجام می شود/ تست کرونا در منزل واقعیت دارد؟

آزیترومایسین کرونا را درمان می کند؟

علائم کرونا بعد از چند روز در بدن ظاهر می شود؟

مراکز تست کرونا در تهران+اسامی


سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: ۳۵۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون دو میلیون و ۱۴۸ هزار و ۹۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت قرمز برخی استان ها

وی ادامه داد: همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.