وضعیت آب و هوا در ۱۴ مرداد/ تهران خنک تر می شود

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امروز در برخی نقاط استان های گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

اخبار اجتماعی-وی افزود: روز چهارشنبه برای برخی نقاط گیلان، مازندران، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می رود.

 افزایش سرعت وزش باد و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک

گودرزی ادامه داد: بنابر نقشه های هواشناسی بعدازظهر روز سه شنبه در استان های قزوین، شمال مرکزی، البرز، غرب و جنوب تهران، قم، جنوب و غرب سمنان و شمال و شرق اصفهان افزایش سرعت وزش باد و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک انتظار می رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا پایان هفته در مناطقی از شرق، جنوب و شمال شرق پدیده غالب وزش باد همراه با گرد و خاک است، گفت: امروز دریای خزر، شرق و مرکز خلیج فارس مواج است.

دمای پایتخت کاهش می یابد

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز بعدازظهر آسمان تهران ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد و ارتفاعات با بارش همراه خواهد بود.

گودرزی در پایان از کاهش دمای پایتخت طی روزهای آتی خبر داد.