برگزاری بیش از 30 رالی‌تور گردشگری در کشور

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران ‌درباره برنامه‌های این کانون به مناسبت هفته گردشگری اظهار داشت: بیش از 30 رالی‌تور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به مناسبت هفته گردشگری و دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

وی افزود: این رالی‌تورها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود و انتقال کرونا از این طریق صورت نمی‌گیرد، چرا که خانواده‌ها در خودروهای شخصی خود و بدون تماس با دیگران هستند و این موضوع نشاط اجتماعی را نیز به همراه دارد.

اربابی گفت: برگزاری تور موتورسواری گردشگری از نیاوران به میگون، رالی‌کپرهای تهران به سمنان، آموزش موتورسواری رایگان آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب کرج، همایش اتومبیل‌های اسپورت‌های شهری، کویرنوردی یزد، همایش کلوپ سافاری در کویر مرنجاب از جمله رالی‌تورهایی است که در هفته گردشگری در کشور اجرا می‌شود. 

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران از آغاز به کار رسمی کلوپ‌کمپینگ جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران در آستانه روز گردشگری خبر داد و گفت:‌ این برنامه در راستای ترویج گردشگری مسؤولانه در شرایط کرونا و تشویق مردم به سفرهای ایمن برگزار می‌شود.