شهرستان مشگین شهر شاهد رشد 30 درصدی مسافران نوروزی بود

مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مشگین شهر با اشاره به خسارت سنگین وارده به باغ شهرستان مشگین شهربر اثر سرمازدگی اواخر اسفندماه گذشته خواستارتسریع در بررسی وپرداخت خسارت وارده به باغداران شد.

 وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان را گامی اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منابع خدادادی است، افزود: تمامی بخش‌های اقتصادی باید در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و در این میان نقش حوزه گردشگری بعنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان اردبیل بسیار مهم و اساسی می باشد.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: با وجود اینکه در تعطیلات نوروزی بیشتر مناطق استان اردبیل با کاهش گردشگران مواجه بودند شهرستان مشگین شهرشاهد رشد 30 درصدی مسافران نوروزی بود .

همچنین با بیان اینکه از کل خسارت وارده به باغداران وکشاورزان منطقه در سال گذشته تا کنون 10 درصد آن پرداخت شده است از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این زمینه انتقاد کرد.

استاندار اردبیل همچنین در جریان سفر به مشگین شهر با حضور در منزل برادران شهید خلیل وابراهیم محمدزاده از خانواده این شهیدان دلجویی کرد.

خدابخش همچنین با حضور در منزل مسکونی علی فرج زاده قهرمان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ومحمد نقوی نفر دوم جشنواره موسیقی کشور نیز تجلیل کرد .

استاندار اردبیل همچنین با حضور در پایگاه های امدادی وانتظامی ستاد تسهیلات نوروزی از نزدیک در جریان خدمات به مسافران قرار گرفته و میثاق نامه ' نه به تصادفات: را امضا کرد.