10جهیزیه به نوعروسان خلخالی اهدا شد

عصر امروز با حضور امام جمعه، مسئولان و مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان خلخال، ۱۰ جهیزیه تهیه شده از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و مشارکت کمیته امداد امام به نوعروسان اهدا شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه شهرستان خلخال از زحمات فعالان موسسه خیریه‌‌ آبشار عاطفه‌ها در خلخال تقدیر کرد و گفت: این عمل نیک همواره باید استمرار داشته باشد.

در ادامه این مراسم با حضور معاون فرماندار، کارشناس امور اجتماعی فرمانداری خلخال و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام ۱۰ جهیزیه به ۱۰ نوعروس نیازمند خلخالی برای شروع زندگی مشترک آنها اهدا شد.

 

 

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری خلخال نیز در این مراسم ارزش ریالی این جهیزیه‌ها را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در طول یک سال گذشته ۲۲ جهیزیه به ۲۲ نوعروس به ارزش ریالی ۵۰ میلیون تومان اهدا شده است.

حسن ستازاده از زحمات خانم صغری عظیمی مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا تقدیر کرد و ادامه داد: مردم نوعدوست خلخال سهم عظیمی در دستگیری از نیازمندان واقعی جامعه دارند که جای تقدیر دارد.

مدیریت کمیته امداد امام شهرستان خلخال نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از حرکت ارزشمند این موسسه در شناسایی نوعروسان نیازمند تصریح کرد: با این مشارکت و اهدا جهیزیه، این زوج‌های جوان زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

صفر فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: در جامعه شاهد آن هستیم که بعضاً خیلی از نوعروسان به علت عدم توان مالی در تهیه جهیزیه از سوی والدین نمی‌توانند زندگی مشترک را آغاز کنند که این حرکت از سال‌های گذشته از سوی کمیته امداد امام نیز آغاز شده است.

وی از زحمات کارکنان زحمتکش این موسسه در جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای کمک به همنوعان در راستای فراهم‌سازی بستر شروع زندگی برای نوعروسان تقدیر کرد.