توقیف 100 تن گندم کشت‌شده در اراضی ملی در جعفرآباد

علی سجودی در جریان توقیف گندم اراضی ملی در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با حکمی از سوی دادگاه عمومی جعفرآباد 100 تن محصول گندم کشت‌شده در اراضی ملی شهرستان بیله‌سوار در منطقه جعفرآباد توقیف شد.

 

وی افزود: اداره منابع و آبخیزداری شهرستان در راستای حفاظت از عرصه‌های ملی اقدام به تشکیل پرونده در مورد این اراضی و گندم کشت‌شده کرده و حسب دستور مقام عالی قضایی جعفرآباد در حضور نماینده دادگاه اقدام به برداشت و توقیف محصولات در این اراضی کردند.

 

سجودی بیان کرد: این اراضی به وسیله افراد سودجو برای کشت محصول گندم مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود که به دنبال اقدامات حفاظتی و صیانتی از اراضی و عرصه‌های ملی اقدام به توقیف گندم کشت‌شده در این اراضی با دستور قضایی کردیم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیله‌سوار با هشدار به مخربان و سودجویان در شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: با هرگونه اقدامی در راستای تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی براساس قوانین و مقررات موجود و با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برخورد قاطع انجام می‌شود.

 

وی حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: انتظار می‌رود تا مردم در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در سطح شهرستان نسبت به گزارش آن اقدام کنند تا اقدامات قانونی را با جدیت در مورد برخورد با متخلفان و سودجویان انجام داده و زمینه‌ساز حفاظت از این عرصه‌ها در سطح شهرستان باشیم.