ورزشکاران خلخال سفیران ایران در میادین بین‌المللی هستند

مصطفی کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان خلخال اظهار کرد: ورزشکاران مدال آور شهرستان خلخال سفیران ایران در میادین بین‌المللی هستند و همانطور که در چند هفته گذشته اسم کشورمان در کشور برزیل و لهستان به دست قهرمانان پاراتکواندو و پرتاب نیزه بارها به در صدر جایگاه مسابقات  و پرچم کشورمان در بلندای جایگاه محل برگزاری مسابقات  برافراشته شده  افتخاری عظیم نصیب ملت ایران و اهالی ورزش دوست خلخال شد.

وی نقش قشر ورزش در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت: قهرمان واقعی ورزش کشور ورزشکاران شهید و شهدای دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران هستند.

فرمانده سپاه خلخال گفت: ورزشکاران خلخال سفیران ایران در میادین بین‌المللی هستند.

کریمی با تبریک برافراشته شدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر فراز میادین ورزشی بیان کرد: ورزشکاران ما با توسل به نام ائمه اطهار ع تلاش می‌کنند تا پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اعتقادی برسانند.

وی با تقدیر از اداره ورزش وجوانان شهرستان خلخال در برنامه‌ریزی، برگزاری مسابقات ورزشی و تعامل با سپاه پاسداران در حوزه برگزاری مسابقات بسیج از زحمات آنها تجلیل کرد.

در پایان این مراسم از 120 ورزشکار شهرستان خلخال که در میادین ملی، بین‌المللی، المپیک و پارالمپیک برای کشورمان و شهرستان خلخال و همچنین استان اردبیل کسب مدال کرده بودند با اهدا جوائزی تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر میرمرسلی نیز از عملکرد یک ساله اداره ورزش و جوانان و برگزاری مسابقات مختلف در سطح شهرستان، استان  و کشور و اعزام به مسابقات ملی و بین‌المللی گزارشی ارائه کرد.