روز چهارشنبه بارش برف اردبیل را سفیدپوش می‌کند

علی دولتی‌مهر امشب در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سامانه هوای سرد وارد اردبیل می‌‌شود و به احتمال زیاد برخی مناطق استان اردبیل به ویژه مرکز شهر با بارش برف سفیدپوش می‌شود.

وی با بیان اینکه سیستم هوای سرد از روز سه‌شنبه بیشتر مناطق استان اردبیل را دربر خواهد گرفت٬ افزود: این سیستم همراه با بارش برف در ارتفاعات و در برخی مناطق استان اردبیل همراه با بارش برف و باران خواهد بود که در این زمینه هشدارهای لازم به دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم توسط هواشناسی ارائه شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز سه‌شنبه هوای سرد بیشتر مناطق استان اردبیل را دربرگیرد و روز چهارشنبه شاهد بارش برف در برخی مناطق استان اردبیل به ویژه مرکز شهر خواهیم بود که در این زمینه سازمان هواشناسی هشدارهای لازم را به دستگاههای مربوطه ارائه کرده است.

دولتی‌مهر از کاهش دمای هوای استان اردبیل در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: نیاز است در این زمینه همشهریان هوشیاری لازم را داشته باشند و خود را برای هوای سرد آماده کنند که در این زمینه استفاده بهینه از وسایل گازسوز امری ضروری است و نیاز می‌طلبد که موارد ایمنی توسط مردم رعایت شود.

وی بیان کرد: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی سیستم سرد از روز چهارشنبه از استان اردبیل خارج می‌شود و با توجه به بارش در روهای اخیر میزان بارندگی در استان اردبیل خوب بوده و سبب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان این استان شده است.