ادعای مهاجم شمس آذر درباره پنالتی استقلال

یکی از تعویض‌های ثابت سعید دقیقی در هفته‌های اخیر، ورود عیسی مرادی در نیمه دوم به جای رحمان جعفری است.

تعویضی که همواره موثر واقع شده و تاثیر بسزایی در عملکرد قزوینی‌ها در نیمه دوم داشته است. در ادامه گفتگو مرادی با خبرنگار ما در رابطه با بازی تیمشان مقابل استقلال را می‌خوانید:

* تساوی مقابل استقلال، خوب یا بد؟

خداراشکر با اینکه برابر تیم بزرگ استقلال دوبار عقب افتادیم توانستیم جبران کنیم. بازهم نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما چندین کارشناس گفتند که آن صحنه پنالتی نبود و یک پنالتی هم برای ما روی رحمان جعفری نگرفتند. امیدوارم که به مسائل داوری رسیدگی شود هرچند به داوران هم حق می‌دهم. در مجموع مقابل تیم بزرگ استقلال یک بازی خوب انجام دادیم و حق‌مان حتی بیشتر از یک امتیاز بود.

* دلیل نیمکت نشینی در چهار بازی اخیر؟

متاسفانه ماه پیش یک مصدومیت جزئی برایم پیش آمد که باعث شد در چند نوبت از تمرین‌های گروهی تیمم حضور نداشته باشم. با این حال هرهفته به زمین آمده‌ام و همه تلاشم را برای تاثیر در روند بازی تیمم می‌گذارم.

در این بازی هم خداراشکر در همان سی دقیقه که به زمین آمدم عملکرد خوبی داشتم. یک پاس گل هم به حسین گودرزی دادم و شرمنده هواداران نشدم و از این بابت خرسندم. امیدوارم این روند را ادامه دهم و در بازی‌های بعدی هم برای تیمم موثر واقع شوم تا دینم را به هواداران خوب شمس آذر ادا کنم.

* حمایت هواداران شمس آذر چطور بود؟

از هواداران با مرام شمس آذر خیلی تشکر می‌کنم. خداراشکر در نهایت شرمنده آنها نشدیم و توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

امیدوارم هربازی به همین ترتیب از ما حمایت کنند و ماهم بتوانیم این لطف آنها را با بازی‌های خوب و کسب سه امتیاز جبران کنیم. از همه آقایان و بانوان قزوینی که زیر باران و هوای سرد از ما حمایت کردند سپاس‌گزاریم.

ادعای مهاجم شمس آذر درباره پنالتی استقلال