مهاجم استقلالی بعد از دو سال گل کاشت

انتظارات از  کاوه رضایی  همواره بالا بوده و هست. این هم به‌خاطر نمایش‌های خود این بازیکن طی سال‌های اخیر است که در هر تیمی بوده، خوش درخشیده تا نامش به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران طی یک دهه اخیر مطرح شود.

با این حال کاوه رضایی در سپاهان و در ترافیک شدیدی که در بخش هجومی طلایی‌پوشان وجود دارد، در فصل جاری خیلی فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا نکرده و در این بین یکی دو مصدومیت بدموقع هم کار این مهاجم باتجربه و زهردار را سخت‌تر هم کرده است. به این موارد حضور او در موقعیتی دورتر از چارچوب دروازه را هم اضافه کنید تا متوجه سختی بیشتر کار او شوید.

کاوه رضایی که تا پیش از دیدار برابر مس رفسنجان تنها در ۵ مسابقه  لیگ برتر  به عنوان بازیکن تعویضی برای سپاهان وارد زمین شده بود و مجموع دقایق حضورش از ۱۰۰ دقیقه تجاوز نمی‌کرد، سرانجام اولین حضور ثابت خود را تجربه کرد و البته در این حضور توانست موثر ظاهر شود و پاس گل دوم تیمش را با ظرافت ویژه‌ای برای رضا شکاری ساخت.

بی‌شک با درخشش این بازیکن و همینطور گلزنی رضا شکاری در بازگشت از مصدومیت و همینطور دبل شهریار و پاس گل رضا اسدی، کار مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی در بازی‌های بعدی سخت‌تر می‌شود، اما حالا دیگر کاوه به یکی از گزینه‌های جدی مورایس تبدیل شده است.

 

 

عکس| کولاک مهاجم استقلالی که دو سال خاک خورد