۸۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهان سفیر سلامت شدند

محمدحسن قائدی‌ها صبح امروز در مراسم هفته سلامت که در دبیرستان مکتبی ناحیه 5 اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و همکاری خوبی با مراکز بهداشت در مدارس اصفهان انجام شده و حدود 850 هزار دانش‌آموز در اصفهان به عنوان سفیران سلامت انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع ارتقاء سلامت بحث جدی آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط افزود: تعامل و همکاری مسئولان در این زمینه باید ادامه داشته باشد و در این راستا دانش‌آموزان و سفیران سلامت استان باید در ارتقا سطح آگاهی خانواده‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: آینده جامعه به دست شما دانش آموزان، آینده‌سازان و نیروهای متعهد و متخصص رقم می‌خورد، هر آنچه شما در ارتقاء توانمندی‌های جسمی و روحی خود تلاش کنید آینده بهتری نصیب ایران می‌شود.

محمد قندهاری افزود: دانش آموزان باید تلاش کنند تا در سایه سلامت با تحصیل علم و دانش آینده خوبی را برای میهن اسلامی رقم بزنند، باید دانست امنیت بیرونی به سبب خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب تأمین بوده اما امنیت درونی که سلامت جسم فرزندان این سرزمین است باید به دست خود آن‌ها رقم بخورد.

وی با بیان اینکه شعار سال 95 در کنار سلامتی می‌تواند به اقدام و عمل برسد، خاطرنشان کرد: مدرسان در مدارس باید برنامه‌های ارتقاء دانش سلامت را برگزار کنند چراکه امروزه پیشرفت جامعه در گرو آموزش خوب و آموزش خوب در گرو سلامت است و همه باید با تلاش و همکاری بستر توسعه و پیشرفت را برای کشور فراهم کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان تصریح کرد: امروزه تعامل خوبی میان مسئولان استان ایجاد شده و این به سبب تدبیر مسئولان و حاصل کار و خدمت صادقانه به مردم بوده،  این در حالی است که حوزه بهداشت حضور فعالی را در آموزش و پرورش داشته و در این راستا تعامل خوبی را با شهرداری‌های منطقه ایجاد کرده‌ایم.