پرمتقاضی‌ترین نمادهای بورسی در 13 مهر 99

امروز (یکشنبه؛ ۱۳ مهر) بازار سرمایه مانند روز گذشته با افزایش تقاضا در اکثر گروه‌ها آغاز بکار کرد.

برترین صف های خرید فرابورس در پیش گشایش بازار

 

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

برترین صف های خرید بورس در پیش گشایش بازار

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

در گروه خودرویی‌ها شاهد شکل گیری صف خرید بیش از ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهمی بروی نماد خودرو هستیم.

خساپا در قیمت ۲۳۷ تومان صف خرید بیش از ۵۶۶ میلیون سهمی دارد.

خگستر با صف خرید بیش از ۱۶۹ میلیون سهم همراه است.

موج سبز نماد‌های خودرویی را فرا گرفته است، اما در مقابل همچنان شاهد فشار فروش و افزایش عرضه در اکثریت نماد‌های قطعه ساز هستیم.

در گروه فرآورده‌های نفتی موج سبز کل گروه را فرا گرفته است.

شپنا در قیمت ۲۴۸۱ تومان رشد بیش از ۲ درصد دارد.

شبندر در قیمت ۳۸۴۷ تومان داد و ستد می‌شود.

شبریز رشد ۴ درصد دارد و نماد‌های ونفت، شبهرن، شنفت و شاوان با رشد قیمت همراه هستند.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۸۳۵ تومان در حال داد و ستد است و عقب نشینی بیش از ۲ درصدی قیمت را تجربه می‌کند. ذوب در سقف قیمت روزانه صف خرید بیش از ۹۰ میلیون سهمی دارد. فملی در مرز ۳ هزار تومان با نوسانات مثبت دنبال می‌شود.

در گروه بانکی معاملات متعادل و در برخی نماد‌ها مثبت دنبال می‌شود. وبملت افت ۱ درصد دارد. دی افت بیش از ۳ درصد را تجربه می‌کند. وبصادر در قیمت ۴۲۶ تومان قرار دارد. وتجارت صف خرید بیش از ۳۷۳ میلیون سهمی دارد. وپارس دارای صف خرید است.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

افت ۴۰۰ واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۵ واحد قرار گرفته است.

شپنا، وبصادر و پترول بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فارس، تاپیکو و فولاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت ۹:۲۰ شاهد افزایش عرضه و فشار فروش در کلیت بازار هستیم.

فولاد مبارکه در با گذر از حجم بیش از ۶۷ میلیون سهم با صف فروش مواجه شد.

صف خرید خساپا هم عرضه شد و سهم در قیمت ۲۳۳ تومان قرار دارد. صف خرید خودرو نیز بطور کامل عرضه شد.رنج منفی از صف خرید به صف فروش در نماد خگستر را نظاره گریم. خپارس با صف فروش مواجه شد.

محصولات شیمیایی نیز معاملاتی نسبتا پر فروش را تجربه می‌کنند. تاپیکو٬ زاگرس٬ پارسان٬ شغدیر٬ شاراک٬ پارس٬ جم و شخارک از جمله پر عرضه‌های گروه اند. پترول٬ شگویا٬ شیران و شپاکسا متعادل اند. پاکشو و شصدف با افزایش قیمت همراه اند.

خودرو با صف خرید بیش از ۳۱۴ میلیون سهمی همراه شد. حجم معاملات بیش از ۱ میلیارد سهم تا ساعت ۹:۲۵ است.

خودرویی‌ها مجددا با افزایش تقاضا همراه شدند. خساپا در سقف قیمت روزانه قرار گرفت.

در بانکی‌ها صف خرید وپارس عرضه شد و سهم با گذر از حجم بیش از ۳۰۸ میلیون سهم مجددا در سقف قیمت روزانه قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۰ شاهد رنج کشی مثبت در نماد‌های گروه فرآورده‌های نفتی هستیم.

در گروه فلزات اساسی فولاد و فملی در مدار مثبت قرار گرفتند. ذوب مجددا با صف خرید بیش از ۲۸ میلیون سهم همراه شد.

نماد وغدیر مثبت شد و سهم در قیمت ۱۶۶۸ تومان در حال داد و ستد است.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۶هزار و ۹۸۹واحدی (۱.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۸۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۱۰ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های شپنا، خودرو و وبملت در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به پنج هزار و ۵۳۰میلیارد تومان رسید.

در گروه معدنی‌ها کاما در سقف قیمت روزانه با صف خرید دنبال می‌شود. کچاد افت نزدیک به ۳ درصد دارد. کگل افت ۱ درصد دارد و در قیمت ۲۳۵۱ تومان قرار دارد.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ مهر

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وملی، ثشاهد و ونیرو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۵۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید وآیند، وسپهر و سمگا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۰۰میلیارد تومان (۷۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار میلیارد تومان (۴۱ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری نیرو (ونیرو) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۵۶۰میلیارد تومانی همراه است.

در جدول بالا حدود ۳۷ درصد از حدود هفت هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۵۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۶ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

شپنا به صف خرید رسید. حجم معامله تا ساعت ۱۰:۳۰، ۱۴۶ میلیون سهم است.

کاشی و سرامیک نیز با بهبود تقاضا متعادل داد و ستد می‌شوند. کترام کحافظ کصدف با افزایش قیمت همراه اند. کسعدی و کلوند پر عرضه‌های گروه اند. کپارس متعادل است.

گروه هتل داری نیز با بهبود تقاضا همراه است. سمگا و گدنا معاملاتی مثبت را تجربه می‌کنند. گکوثر و گکیش با فشار عرضه همراه اند.

در ساعت ۱۱:۲۰ بازار مجددا با فشار فروش مواجه شد.