مدل جدید کنسول ریترو با رزولوشن 1080p معرفی شد

شرکت Analogue، تولید کننده کنسول ‌های ریترو طی سه سال اخیر چند کنسول FPGA محور فوق العاده ساخته است، و به نظر نمی­‌رسد که در حال کم کردن فعالیت خود باشد. این شرکت کنسول Analogue Duo را به بازار عرضه کرده است که با کنسول کلاسیک ، TurboDuo یا موتور Duo PC R در فرانسه و ژاپن رقابت می­‌کند. در کنسول اصلی می­‌توانید هر دو بازی های کارت Hu و سی دی رام را انجام دهید.

کنسول Analogue Duo در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد و همچنین اولین کنسول این شرکت است که حاوی دیسک خوان است. این محصول با تقریبا تمامی بازی‌های فرمت NEC شامل توربوگرافکس ۱۶، موتور PC، و کارت‌های Hu سوپر گرافکس به علاوه توربوگرافکس، موتور PC، و Super Arcade سی دی رام سازگار است.

کنسول ریترو

وجود خروجی 1080p در کنسول Analogue Duo 

کنسول  Analogue Duo یک خروجی 1080p دارد و از هر دو کنترلر قدیمی و جدید پشتیبانی می­کند. اما، اینبار، Analogue کمی فراتر رفته است. برای اولین بار، این تولید کننده کنسول، بلوتوث و اتصال بیسیم ۲.۴ گیگاهرتزی را دقیقا درون کنسول تلفیق کرده است و به شما این امکان را می­دهد که هر کنترلر بیسیم ۸ bit را بدون هیچ قفل سخت افزاری متصل کنید. Turbo Duo نیز شامل دو پورت USB برای کنترلر‌ها و لوازم جانبی به انضمام پورت اصلی کنترلر توربوگرافکس ۱۶ می­‌شود؛ اگر می­‌خواهید از کنترلر‌های اصلی موتور PC استفاده کنید به یک آداپتور احتیاج خواهید داشت.

کنسول Duo همچنین گزینه‌های بسیار زیادی را فراهم کرده است، مانند خط پیمایش و گزینه‌های گرافیکی به علاوه تغییر موقعیت و امتداد افقی و عمودی. این محصول همچنین دارای یک پایه هدفون ۳.۵ میلی متری و دکمه تغییر صدا است.

Analogue Duo در دو رنگ USA مشکی و JP سفید در دسترس است و در سال ۲۰۲۱ به تعداد محدود و به قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر پیش سفارش مقدور نمی‌­باشد.