خودروی لوکس چینی به ایران آمد+ تصاویر

شرکت پرشیاخودرو که به عنوان نماینده «ب‌ام‌دبلیو» و «مینی» در ایران فعالیت می‌کند و کسب‌وکارهای جدیدی را در زمینه عرضه محصولات مولتی برند آغاز کرده، چند وقتی است برنامه عرضه محصولات یک نشان تجاری جدید را در کشور دنبال می‌کند.

3

پرشیاخودرو مدت‌هاست که می‌خواهد نشان تجاری «هونگچی» یا همان «هونگژی»(Hongqi) را به ایران بیاورد و محصولات آن را در قالب عرضه به صورت SKD و مونتاژی، به جاده‌های کشور بفرستد. حال منابع خبری می‌گویند که بالاخره نمونه اولیه محصولات هونگچی پا به نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو واقع در جاده مخصوص گذاشته و قرار است به‌زودی برنامه تولید و عرضه هونگچی H۵ دنبال شود.

4

با توجه به اطلاعات به دست آمده، فعلا سه دستگاه از این سدان لوکس چینی به انبار پرشیاخودرو آمده و به احتمال زیاد، به‌زودی این خودروها با پلاک گذرموقت جهت انجام تست‌های فنی و اخذ مجوزهای لازم به خیابان‌ها می‌آیند.

5

هونگژی H۵ یک سدان لوکس از گروه FAW چین است و در اکثر بازارها با پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۸ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر معرفی گردیده است. این خودرو به جعبه دنده شش‌سرعته اتوماتیک مجهز بوده و توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی H۵ می‌رساند. در سال ۲۰۱۸، هونگچی H۵ به خاطر داشتن برخی ویژگی‌ها به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار چین شناخته شد.

6

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که پرشیاخودرو چه سیاستی را جهت تولید و عرضه محصولات هونگچی، در پیش می‌گیرد و آیا می‌تواند محصولات این نشان چینی که اکثرا قیمت‌های بالایی را دارند، با موفقیت در ایران به فروش برساند؟