زمان ثبت نام طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا +جزئیات
ثبت نام طرح پیش فروش مشارکت در تولید شرکت خودروسازی سایپا ویژه آبان ماه، از ساعت ۱۴ امروز، ششم آبان به صورت اینترنتی امکان پذیر است و پس از اتمام فرایند ثبت نام متقاضیان، واجدین شرایط به مرحله قرعه کشی خواهند رفت.

در این طرح پیش فروش، شرکت سایپا ۹ محصول خود را عرضه کرده است که شامل ساینا، تیبا۲، تیبا صندوق دار، وانت ۱۵۱، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت نیسان بنزینی و وانت نیسان دوگانه سوز می‌شوند. زمان تحویل این خودرو‌ها تابستان سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.
شرایط عمومی بخشنامه:
 
۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد.

۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

۳- امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۴- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

۵- امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

۶- متقاضی که دارای پلاک انتظامی فعال و یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نماید ضمن کم لم یکن‌ تلقی شدن ثبت‌نام تا ۳ سال امکان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهد داشت.

۷- شماره کارت شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام کننده خواهد بود.

۸- کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده خودرو وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی‌باشد.
 
 

آغاز ثبت نام طرح پیش فروش محصولات سایپا