ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 11 آبان 99

 امروز در حالی که در مرحله پیش‌گشایش بازار روند تقاضا مثبت بود اما با شروع معاملات  بازار سهام  عرضه به یکباره بیشتر و روند بازار سهام نزولی شد.

شاخص کل بورس تهران امروز برخلاف دیروز به روند ریزشی خود ادامه داد و با بیش از ۲۶ هزار واحد معادل ۱.۹۹ درصد منفی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد ایستاد، ارزش سهام عدالت نیز هم راستا با سقوط بازار، کاهش پیدا کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

امروز اکثر سهام‌های زیرمجموعه سهام عدالت با ریزش همراه بود به طوری که ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز با کاهش ارزش معاملات بازار کاهش پیدا کرد و رقم سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۲۳۵ تومان رسید و افت ۳.۱۱ درصدی معادل ۳۱۰ هزار و ۱۲۵ تومان درمقایسه با روز شنبه هفته جاری را ثبت کرد.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۷۴۱ تومان رسیده است.

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با کاهش ۴.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۱۱۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۶.۳۸ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸ هزار و ۶۶۰ تومان کاهش یافت.