ارزش روز پالایشی یکم در ۲۷دی ۹۹

صندوق  پالایشی یکم  امروز هم روند کاهشی داشت و سقوط به یک کانال دیگر را تجربه کرد و خود را به پایین کانال ۶۰ هزار ریال رساند قیمت هر واحد نماد «پالایش» امروز با افت بیش از ۷ درصدی به میانه کانال ۵ هزار تومان رسید و نزدیک به ۵۰ درصد ارزش خود را از زمان عرضه از دست داد.

تمام نمادهای مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۲۷ دی ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند.

امروز نماد شپنا بین ۷ نماد با بیشترین ارزش معامله و بیشترین حجم معامله دیده شد و با ۴.۷۹ درصد به کار خود پایان داد. شتران با ۴.۶۵ درصد، شبریز ۴.۸ درصد و شبندر با ۴.۸۵ درصد منفی به کار خود در اولین روز معاملاتی هفته خاتمه دادند.

ارزش پالایشی یکم ۲۷ دی ۹۹

امروز رشنبه ۲۷ دی ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۷.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۶۴۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۲۳ هزارتومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۸.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۵۷۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.