بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۱ بهمن ۹۹

  شاخص بورس  در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۹هزار و۴۷۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۷هزار و ۱۷۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۶۱۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۵۱۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، گروه صنایع کاغذ پارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های موتورسازان تراکتورسازی ایران، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و کارت اعتباری ایران کیش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۵۰۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۱۲میلیارد تومان در ۶۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۶۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۸۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و بیمه تجارت نو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، توکا رنگ فولاد سپاهان و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.