ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵بهمن ۹۹

امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن) در ادامه روند کاهشی آخرین روز کاری خود در هفته جاری را با افت ۳۲ هزار و ۴۱۷ واحدی و عقبگرد در کانال ۱.۲ میلیون واحدی و ایستادن در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۳ هزار واحد به پایان رساند و معادل ۲.۶۹ درصد کاهش داشت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل نمادهای معاملاتی تولیدی فولاد سپید فراب کویر، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و لابراتور داروسازی دکتر عبیدی با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

امروز اکثر نمادهای سبد  سهام عدالت  با نوسان منفی آخرین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز ۱۵ بهمن ماه، ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۷ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۷۶۹ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲۶۹ هزار و ۷۲۸ تومان معادل ۳.۳ درصد کاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۶۱ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵بهمن ۹۹ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۱۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۹۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۷.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۳۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵بهمن ۹۹ +جدول