آخرین اخبار از زمان واریز سود سهام عدالت

 با توجه به اهمیت یافتن بحث واریز سود سهام عدالت  در یک ماه گذشته تعدادی از مسئولان  صحبت های ضد و نقیضی در این باره کرده اند،  به گونه ای که حدود دو هفته گذشته مهدی سعادتی رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی در رابطه با واریز سود سهام عدالت، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته قرار بود تا پایان سال سود واریز شود، اما به جهت درگیری مجلس با لایحه بودجه 1400 ممکن است تا قبل از عید انجام نشود. اما سازو کاری تعریف می‌کنیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود و اگر به هر دلیلی این مهم محقق نشد تمام تلاش خود را داریم تا در بهار سال آینده این سود پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

این صحبت ها در حالی گفته شد که دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس طی صحبت هایی که با خبرگزاری ها انجام کرده بود مدعی شد قرار است حداقل نصف سود سهام عدالت تا پایان سال 99 به حساب سهامداران سهام عدالت واریز شود.

دژپسند: سود سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می شود

اما علی رغم آنکه فقط چند روز تا پایان سال باقی مانده مسئولان مربوط در حال پاسکاری هستند و به نتیجه یکسانی نرسیدند به سبب آنکه طی گفته و گویی که امروز از وزیر اقتصاد منتشر شده او ادعا کرده است که از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت: سود سهام عدالت به پایان سال نمی رسد!

اما هنگامی که صحت و سقم این ماجرا را از سپرده گذاری مرکزی جویا شدیم محمدرضا پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت، بیان کرد: متاسفانه سود سهام عدالت تا پایان امسال واریز نمی‌شود، همچنین باید اشاره کرد که تاکنون شرکت‌های بورسی سهام عدالت سودی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند. اگر هم این شرکت‌ها در ایام باقیمانده تا پایان سال سودی واریز کنند به دلیل انجام رویه‌های اداری واریز آن‌ها به سال آینده موکل خواهد شد.

مشاور اجرایی سهام عدالت تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم سود سهام عدالت در اولین روزهای کاری سال آینده و قبل از پایان تعطیلات نوروز واریز شود.

در پایان باید گفت، باز هم مانند همیشه مسئولان به جای آنکه پاسخگوی مشکلات باشند پاسکاری هایشان را شروع کردند و این وسط فقط سهامداران سهام عدالت که قشر متوسط و ضعیف جامعه را تشکیل می دهند در انتظار این روند هستند.