جدول قیمت قیمت ارز‌های دیجیتالی در 15 فروردین

پس از بانک‌های مرکزی چین، کانادا، روسیه و سوئد، حالا بانک مرکزی تایلند نیز اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۲ از نسخه آزمایشی ارز دیجیتالی خود رونمایی خواهد کرد. طبق بیانیه منتشره توسط این بانک، هدف اصلی از توسعه چنین ارزی، فراهم کردن امکان دسترسی شهروندان به روش‌های نوین پرداخت و تراکنش‌های مالی خواهد بود. با این حال تا زمانی که ارز دیجیتالی به طور کامل از نظر مشخصه‌های امنیتی به تایید نرسد، عرضه این ارز به صورت عمومی انجام نخواهد شد.

بانک جی پی مورگان با انتشار گزارشی با اشاره به افزایش روزافزون سرمایه ورودی به بازار ارز‌های دیجیتالی پیش بینی کرد در صورت کاهش نوسانات شدید قیمتی، بیت کوین به زودی بتواند به رقم ۱۳۰ هزار دلار برسد. این بانک نوسانات بالای بازار ارز‌های دیجیتالی را بزرگ‌ترین مانع بر سر ورود نهاد‌های بزرگ به این بازار‌ها دانسته است.

در حال حاضر بیت کوین پس از ناکامی در رسیدن به قله جدید، عقب نشینی کرده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۶.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۴.۵۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۱.۹۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۶۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان عزیز می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۵ فروردین را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 58,189 ۱,۴۹۶,۶۱۴,۰۲۸
اتریوم 2,036 ۵۲,۳۷۷,۶۶۷
بایننس کوین 336.31 ۸,۶۴۹,۸۲۲
تتر 1.01 ۲۵,۹۷۶
پولکادات 43.93 ۱,۱۲۹,۸۸۰
کاردانو 1.19 ۳۰,۶۰۹

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.