سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۸ خرداد

امروز شنبه ( ۸ خرداد) بازار متعادل و با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۸ خرداد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۸ خرداد

نمادهای گروه پالایش مورد توجه بازار هستند و معاملاتی در مدار سبز رنگ را آغاز کرده اند.

شپنا با خریدهای رو به بالا به صف خرید نسبتا قابل توجهی نشست.

محصولات شیمیایی امروز سبز رنگ معامله می‌شوند. پترول, شگویا, نوری, فارس, شیران, تاپیکو, شاراک و زاگرس با گرایشی مثبت متعادل اند. شتوکا و شپلی با افزایش تقاضا همراه اند. شگل و شاملا پر عرضه‌های گروه اند.

رشد ۸هزار واحدی نماگر بورس در شروع معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات امروز با رشد ۸ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۱۷هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های فملی، فولاد و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های ستران، ثاخت و کخاک بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

خودرویی‌ها یکپارچه سبز پوش دنبال می‌شوند. نماد خودرو در قیمت ۱۷۷ تومان تشکیل صف خرید داد. خساپا در محدوده ۱۶۱ تومان در یک قدمی سقف قیمتی روزانه در حال معامله است. خگستر، خدیزل و ورنا از دیگر نماد‌های پرتقاضای گروه اند.

رشد ۱۷هزار واحدی شاخص کل

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۱۷هزار و ۶۵۱واحدی (۱.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۵۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۲۸نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های خساپا، خودرو، فملی، پتایر، فولاد، شستا و برکت در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های چخزر، غگیلا، فتوسا، وپویا، کرمان، سبزوا و بکهنوج در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۱۰۲میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۴۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.