قیمت ارز‌های دیجیتالی در نهم خرداد/ سقوط دوباره قیمت بیت کوین

 پیوستن رئیس بانک مرکزی ژاپن به جمع بانکدارانی که تردید خود را نسبت به کارایی  ارز دیجیتال  در دنیای واقعی اعلام کرده‌اند، باعث بی‌ثباتی بیشتر بازار ارزهای مجازی شده است.

بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا، ۴۷.۸ درصد نسبت به اوج قیمت ۶۴ هزار و ۸۹۵ دلار در چهاردهم آوریل پایین آمده است.

بیت کوین در هفته گذشته بی‌ثباتی کمتری داشته، ولی افزایش فشار‌های نظارتی بر روی این بخش باعث کاهش ۳۸ درصدی ارزش آن طی ماه جاری میلادی شده است. ارزش بیت کوین در حال حاضر مانند ماه ژانویه است و تقریباً به نصف ارزش خود در ماه آوریل رسیده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۵۷.۴۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۷۱.۱۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۷۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در نهم خرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 35,119 ۸۷۳,۹۴۱,۰۰۲
اتریوم 2,335 ۵۸,۱۲۳,۹۷۰
تتر 0.99 ۲۴,۹۳۸
کاردانو 1.54 ۳۸,۳۶۱
بایننس کوین 316 ۷,۸۹۲,۳۲۵
دوج کوین 0.30 ۷,۵۷۵
ریپل 0.86 ۲۱,۵۵۳
یو اس دی کوین 0.99 ۲۴,۹۳۴

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.