قیمت سهام عدالت امروز 5 مرداد 1400

قیمت سهام عدالت امروز 5 مرداد 1400 امروز با فات همراه بود. قیمت هر برگه سهام یک میلیونی عدالت با افت 0.2 درصدی به ۸ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۶۵۶ تومان رسید. جزئیات بیشتر از قیمت سهام عدالت امروز و دارا یکم را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

شاخص بورس امروز معاملات را صعودی آغاز کردو با رشد پنج هزار واحدی همراه بود، در ادامه، اما شاخص کل با بازگشایی نمادهای بزرگ مثل بانک‌ها و پالایشگاه‌ها روند نزولی به خود گرفت و در پایان معاملات امروز سه‌شنبه پنجم مردادماه با کاهش هشت هزار و ۴۰۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۹۵۳ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۶۳ درصد و شاخص هم وزن ۱.۵۲ درصد افت داشتند.
«فولاد»، «شستا» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «کگل»، «کچاد» و «وامید» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «شستا»، «برکت»، و «سپید» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۸ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۶۵۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۱۷ هزار و ۲۱۵ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۹۹۳ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۵ مردادماه ۱۴۰۰ | ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی چقدر است؟

 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۷۴۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۷۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۵ مردادماه ۱۴۰۰ | ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی چقدر است؟