زمان قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو مرداد 1400+ جزئیات

زمان قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو مرداد 1400 مشخص شد و طبق اعلام این خودروساز قرعه کشی جدیدترین برنامه فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر فردا یکشنبه 10 صبح در محل همیشگی قرعه کشی های ایران خودرو و با حضور نهادهای نظارتی و نماینده رسانه ها برگزار می شود.

گفتنی است ایران خودرو به مناسبت عید غدیر اقدام به پیش فروش 5 محصول با موعد تحویل حداکثر یکسال نموده است که جزئیات بیشتر از آن را در خبر زیر در پایگاه خبری افکارنیوز بخوانید.

گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، عرضه می‌کند که امروز آخرین مهلت ثبت نام است. مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۰ مرداد ماه در سال کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در پیش فروش یکساله ایران خودرو مرداد 1400


پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپِلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح هستند.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی فروش ویژه عید غدیر مرداد 1400

موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

زمان قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو

لینک ثبت نام  پیش فروش محصولات ایران خودرو مرداد 1400

افراد برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود، تعیین خواهند شد. متقاضیان برای ثبت نام در این طرح تنها امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

قیمت خودروهای عرضه شده در پیش فروش یکساله ایران خودرو امروز 9 مرداد 1400

قرعه کشی  ایران خودرو ویژه عید غدیر