ارزش پالایش یکم امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

صندوق پالایش بعد مدت‌ها که منفی معامله میشد دیروز با افزایش تقاضا همراه بود و، اما امروز دوباره سرخ پوش شد و روند منفی در پیش گرفت و در نیمه بازار افزایش تقاضا شپنا را سبز پوش کرد، اما در ادامه دوباره با افت قیمت همراه بود. در پایان معاملات پالایش در قیمت ۶۹۶۰۰ به کار خود پایان داد و با ۱.۰۲ درصد افت کانال ۷ هزار تومانی را از دست داد. همچنین نماد شتران با افت ۴۱۳ واحدی از رشد بیشتر شاخص جلوگیری کرد. بهای پایانی صندوق «پالایش» پایین‌تر از زمان عرضه است و سهامدارانی که این صندوق را نگهداری کرده‌اند، زیان ۳۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با کاهش ۲.۴۷ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با افت ۱.۰۷ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۵۸ درصدی همراه بودند. نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) همچنان بسته است.

ارزش پالایشی یکم ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۶۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۳۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

ارزش پالایش یکم امروز چقدر است؟ | ضرر سهامداران پالایش چقدر شد؟