قیمت سهام عدالت امروز 13 مرداد 1400

قیمت سهام عدالت امروز 13 مرداد 1400 با افزایش 1.4 درصدی به قیمت ۸ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۸۰۷ تومان رسید.

امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در آخرین روز کاری هفته باز هم شاهد روند صعودی بورس بودیم به طوری که تنها در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس تهران با رشد ۲۴ هزار و ۶۰۰ واحدی به کانال ۱.۴ میلیون واحدی صعود کرد، بیش از هفت ماه بود که شاخص کانال ۱.۴ میلیونی را به خود ندیده بود. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با جهش ۳۰ هزار و ۴۱۵ واحدی مواجه شد و با عبور پرقدرت از مرز ۱.۴ میلیونی به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۶۳ واحد رسید. با وجود رشد ۲.۲۱ درصدی شاخص کل، شاخص هم‌وزن تنها ۶۴ صدم درصد افزایش داشت.
نمادهای «فارس»، «فملی» و «شستا» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. نماد فارس به تنهایی ۴ هزار واحد شاخص بورس را بالا کشید و می‌توان آن را سبزترین نماد بورس امروز نامید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۸۰۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۴ درصد معادل ۱۲۰ هزار ۲۹۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۰ هزار و ۲۸۴ تومان رسیده است.

 

ارزش روز سهام عدالت چقدر شد؟ | ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۵ میلیون تومان شد

 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش روز سهام عدالت چقدر شد؟ | ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۵ میلیون تومان شد

 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۱۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۵۴۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۸۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۶۱۹ تومان معامله شد.

 

ارزش روز سهام عدالت چقدر شد؟ | ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۵ میلیون تومان شد