راهنمای انتخاب بهترین پارتیشن

امروزه با توجه به گران شدن شدن مصالح ساختمان سازی و همچنین کوچک شدن متراژ ساختمان ها استفاده از پارتیشن ها برای تفکیک فضاها بسیار کاربردی و پر طرفدار شده است. پارتیشن ها وسایلی هستند که به منظور جدا سازی و تقسیم بندی محیط و فضاهای یک نواخت و یک دست مورد استفاده قرا می گیرد. پارتیشن ها دارای انواع مختلفی می باشند و از انواع گوناگون متریال ها ساخته و تولید می شوند. انواع پارتیشن ها از نظر متریال به دو دسته پارتیشن شیشه ای و پارتیشن های چوب تقسیم می شوند. این پارتیشن ها بیشترین استفاده و کاربرد را در طراحی و معماری ساختمان ها دارند. 

از پارتیشن ها در موارد مختلفی نظیر دور دوشی حمام، پارتیشن های اداری و ... استفاده می نمایند. شیشه های به کار رفته برای ساخت و تولید پارتیشن ها با یکدیگر متفاوت است. برای ساخت آن ها از شیشه دکوراتیو، شیشه سکوریت و ... استفاده می شود. کیفیت پارتیشن ها از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه بسیار زیادی نمود. برای این که یک پارتیشن با کیفیت و خوب خریداری و انتخاب نمایید باید آن را از تولید کنندگان و برند های معتبر انتخاب نمایید.

تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه ساخت و تولید پارتیشن است که با به کارگیری افرادی ماهر و متخصص اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت نموده است. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و راهنمایی هایی به منظور انتخاب و خرید بهترین پارتیشن را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن بتوانید در مواقع نیاز با به کارگیری آن بهترین و موفق ترین خرید را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب پارتیشن اداری

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم پارتیشن ها یکی از محبوب ترین لوازم برای جداسازی و تقسیم بندی محیط ها و فضاهای کوچک و یک نواخت محسوب می شوند. پارتیشن ها نوعی از سازه های دکوری نیز محسوب می شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری و جلوه بخشیدن به محیط ساختمان کارایی های بسیار زیادی نیز دارند. از این پارتیشن ها به منظور کاربردهای گوناگون و در محیط های مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل داشتن اطلاعات و آگاهی هایی قبل از خرید پارتیشن در این خصوص خالی از لطف نیست. 

ویژگی-های-پارتیشن-ها

پارتیشن ها دارای مزایای مختلفی هستند. یکی از این عوامل عایق بودن در برابر صدا است. پارتیشن ها فضایی اختصاصی به افراد می دهد که این حریم خصوصی در مواقعی نظیر استفاده در ادارات سبب افزایش کارایی پرسنل می شود. همچنین از هزینه های اضافی و زیاد دیوارکشی و ساختمان سازی جلوگیری می نماید. برای انتخاب یک پارتیشن مناسب و خوب بهتر است از یک تولید کننده معتبر و شناخته شده خرید نمایید. تترافرم یکی از معتبر ترین تولید کنندگان در زمینه پارتیشن ها است که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص اقدام به تولید محصولات خود نموده است و علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای نیز می نماید. شما عزیزان می توانید برای دریافت این خدمات کمک مشاوره ای و همچنین خریداری یک پارتیشن با کیفیت با همکاران تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در ادامه به بررسی نکاتی برای انتخاب بهترین پارتیشن می پردازیم.

ویژگی های پارتیشن ها

پارتیشن ها دارای مزایای مختلفی می باشند که از همین رو در دسته پر طرفدارترین متریال های ساختمان قرار دارند. از جمله مزایا و ویژگی های پارتیشن ها می توان به نصب راحت و آسان آن ها، نظافت و تمیز کردن راحت و ساده آن ها اشاره کرد. شما می توانید به وسیله دستمال مرطوب و کمی موارد شوینده به راحتی انواع پارتیشن را تمیز کنید. به وجود آمدن فضایی روشن تر و بازتر و بزرگ تر نسبت به دیوار کشی، حفظ حریم خصوصی و در عین حال ایجاد فضای ارتباطی مناسب، انعطاف پذیری بالا، عدم ایجاد خستگی و دل زدگی، جا به جایی ساده و راحت آن در مواقع نیاز، تنوع بالا، عایق خوب برای صدا، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به دیوار کشی و ساختمان سازی، طول عمر بالا، کاهش مصرف انرژی و مقاومت بالای آن در برابر ضربه و آتش سوزی و مقاومت در مقابل ساییدگی و شکستگی از دیگر مزیت های پارتیشن ها محسوب می شود. 

جداسازی و تقسیم بندی پارتیشن ها از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های آن ها محسوب می شود و تطبیق پذیری بالای آن ها با تمامی سبک ها و دکوراسیون ها که آن را به عنوان یک وسیله دکوری محبوب تبدیل نموده است.  

راهنمای-انتخاب-بهترین-پارتیشن

راهنمای انتخاب بهترین پارتیشن 

یکی از موضوعاتی که در زمان خرید و انتخاب پارتیشن اداری باید به آن توجه کنیم، قیمت پارتیشن است. قیمت پارتیشن های اداری بر اساس جنس و متریال مورد استفاده برای ساخت و تولید آن و یا موارد و عوامل گوناگون دیگری می تواند متفاوت باشد. یکی دیگر از عوامل و نکاتی که باید به آن توجه کنیم رنگ مورد استفاده برای ساخت پارتیشن است. 

  • سعی کنید رنگ پارتیشن خود را باید بر اساس رنگ و سبک دکوراسیون منزل انتخاب و خریداری نمایید. 
  • قبل از خرید پارتیشن اداری مهم است منطقه و محل قرارگیری آن را به خوبی اندازه گیری نمایید و مطابق با اندازه مورد نظر آن را سفارش دهید تا زیبا تر و بهتر شود و جلوه بهتر و قشنگ تری به محیط ببخشد. 
  • همچنین همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم پارتیشن ها از انواع متفاوتی از نظر فرم تقسیم می شود. انواع فرم دار و بدون فرم یا فرم لس که آن را می توانید مطابق با فضای مورد نظر برای نصب پارتیشن انتخاب نمایید. معمولاً پارتیشن های فریم لس یا بدون فرم فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند و فضا را باز تر و بزرگ تر نشان می دهند. 
  • این پارتیشن ها از نظر نوع متریال نیز متفاوت هستند و نوع شیشه ای آن بسیار مناسب برای فضاهای کوچک تر و بسته و تاریک است. زیرا شیشه یکی از متریال هایی است که نور را از خود عبور می دهد و این امر سبب روشن تر شدن و بزرگ تر جلوه دادن محیط و فضای ساختمان می شود. 
  • برای انتخاب و خرید یک پارتیشن مناسب و خوب بهتر است از یک تولید کننده معتبر و شناخته شده خریداری شود و قبل از انتخاب با متخصصین و افراد ماهر مشور صورت بپذیرد. تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه تولید پارتیشن ها است که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است تترافرم با ارائه خدمات کمک مشاوره ای و راهنمایی هایی به منظور خرید و انتخابی موفق و خوب به شما کمک می کند تا انتخابی بهتر و هوشمندانه تر را تجربه کنید. 

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم پارتیشن ها وسایلی هستند که برای جداسازی و تقسیم بندی فضاهای یک دست و یک نواخت مورد استفاده قرار می گیرند. این وسایل برای فضاهای کوچک و متراژ های پایین انتخاب بسیار مناسبی هستند. از پارتیشن ها در مکان ها و محیط های مختلفی استفاده می نمایند. پارتیشن اداری یکی از انواع این پارتیشن ها است که هم می تواند از نوع پارتیشن شیشه ای و یا از نوع پارتیشن چوبی و ... باشد. برای داشتن یک پارتیشن خوب و با کیفیت بهتر است آن را  از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر خریداری و انتخاب نمایید. 

تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه تولید پارتیشن ها است که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و مجرب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولات خود نموده است. این شرکت دارای 35 سال سابقه در تولید محصولات خود علی الخصوص پارتیشن ها دارد. همچنین کمپانی تترافرم علاوه بر تولید پارتیشن های با کیفیت اقدام به ارائه خدمات کمک مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نموده است تا در مواقع نیاز از این امکانات و مشاوره ها استفاده نمایند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای رایگان با کارشناسان تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.