امنیت بیشتر با استفاده کرکره برقی

یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از کرکره برقی برای ما داشته است ایجاد امنیت می باشد که مهمترین دلیل برای به وجود آمدن این که کرکره برقی محسوب می شود. وارد شدن به محوطه هایی که کرکره برقی دارند بسیار سخت است و در نهایت امکان دزدی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است و امنیت را در چنین محیط هایی بیشتر کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز این کرکره های برقی علاوه بر امنیت بیشتر راحتی استفاده از آن ها بوده که نیازی نیست به صورت دستی باز و بسته شوند و در نهایت برای باز کردن درب اصلاً نیازی نیست از اتومبیل خود پیاده شوید و کافی است به واسطه یک ریموت درب را باز و بسته کنید و این مورد به آرامش بیشتر شما و امنیت بیشتر اشاره می کند.

قابلیت پنهان سازی با پارتیشن اداری

پارتیشن اداری علاوه بر اینکه می‌توانند فضاهای اتاق های شما را از یکدیگر تفکیک کنند و موجب جداسازی فضاها می شوند بلکه بسیاری از نواقص ساختمان را می توانند پنهان کنند. ساختمان های زیادی به عنوان ساختمان های اداری استفاده می شوند که دارای عیب های زیادی می باشند و نقص های بسیاری در آنها وجود دارد اما سازمان‌های اداری برای اینکه زیباسازی را در آنها انجام بدهند و عیب های آنها را بپوشانند از قابلیت پنهان سازی با پارتیشن اداری استفاده می کند. پارتیشن اداری یکی از مناسبترین و بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید برای پوشاندن نواقص ساختمان از آن استفاده کنیم و از مزیت های بیشمار آن بهره مند گردید.

کارایی بیشتر با ترکیب دو پارتیشن

گاهی در برخی از دکوراسیون ها دیده می شود که از ترکیب 2 پارتیشن با یکدیگر استفاده می شود. به این صورت که پارتیشن شیشه ای را با پارتیشن های دیگر ترکیب می نمایند. در واقع باید بدانید که ترکیب دو پارتیشن در کنار هم میتواند منجر به افزایش کارایی شود و صرفا تلفیق دو یا چند دکور بدون هدف به کاربردی شدن آن کمک نمیکند و حتی میتواند کارکرد هر دو جز را نیز مختل کند.

پارتیشن شیشه ای دارای انواع مختلفی هستند که یکی از آنها پارتیشن شیشه ای با فریم الومینیوم استیل است و مزیت های بسیار زیادی را برای شما داشته است که به صورت خلاصه می توان به مقاومت بالای پروفیل ، سطح اشغال بسیار کم، قابلیت آگوستیک بالا و.... اشاره کرد.

31

موارد استفاده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت را می‌توان برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد اما به دلیل اینکه این شیشه ها ایمنی بالایی دارند در مکان های عمومی برای محافظت در برابر ضربه و حرارت جایگاه ویژه‌ای را به دست آورده‌اند. اما می‌توانیم به موارد زیر به عنوان رایج ترین موارد مصرفی شیشه سکوریت اشاره نماییم: 1)درب شیشه ای ساختمان 2)شیشه های دوردوشی 3)پارتیشن های تزئینی و اداری 4)استخرهای شیشه ای و کف شیشه ای5) از شیشه سکوریت در نمای ساختمان نیز استفاده می شود 6) از شیشه سکوریت در شیشه مغازه ها نیز استفاده می گردد 7) به عنوان بالکن شیشه می تواند استفاده شود 8) شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی کاربرد دارد 9)و....

زیبایی منزل با آینه کاری

آینه کاری منزل به شیوه های مختلفی می تواند در قسمت های متفاوت خانه نصب شود و اگر شما در فکر جابجایی هستید یا می خواهید یک تغییر کوچک را در دکوراسیون خود به وجود آورید می توانید از آینه کاری منزل استفاده کنید. آینه کاری منزل در طرح های مختلف انجام می‌شود که معمولاً به صورت چند تکه در ابعاد مختلف و اشکال متفاوت نظیر مستطیلی، دایره ای شکل و غیره صورت می‌گیرد و در کنار یکدیگر این آینه ها قرار می‌گیرند و البته متناسب با سلیقه شخصی شما نحوه قرار گرفتن آینه ها و فاصله آنها می‌تواند متفاوت باشد.

زمانی که آینه ها در ابعاد کوچک و بزرگ و در اشکال مختلف در منزل نصب شوند میتواند تجللی شکوه و زیبایی را به همراه بیاورند.

32

استفاده از شیشه بالکن برای فضاهای کوچک

استفاده از شیشه بالکن علاوه بر این که می تواند زیبایی و جذابیت را به بالکن شما ببخشد بلکه از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شما می‌توانید تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی از شیشه بالکن استفاده کنید. در هر منطقه‌ای با هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده بوده و می‌توان آن را نصب کرد و و یک نکته مهم در خصوص نصب شیشه بالکن این است که با توجه به شرایط خاص هر منطقه می‌توان طراحی، ضخامت و مقاومت شیشه بالکن را مشخص نمود. افزون بر اینکه شیشه بالکن مزیت های ذکر شده را دارد بلکه در هر بالکنی با هر نوع شکلی می توان آن را نصب کرد و البته در هر نمایی با توجه به مصالح ساختمانی دیگر در هماهنگی کامل و هارمونیک می باشند. انتخاب شیشه بالکن برای بالکن هایی که فضای بزرگی ندارند می‌توانند موجب بزرگتر نشان دادن آنها گردد.

رعایت بهداشت با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مزیت های اصلی استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای رعایت بهداشت است چرا که در دنیای متنوع ویروس ها که می توانند جان هر کدام از انسان ها را به خطر بیاندازند و متاسفانه ویروس کرونا که امروز موجب شده تا افراد در در مقابل حمله ویروس ها در امان نباشند استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اینکه بدون دخالت دست باز و بسته می شود و منجر به رعایت بهداشت می شود انتقال بیماری نیز در چنین محیط هایی کاهش داشته باشد. کارخانه های موادغذایی و بیمارستان ها که از این نوع درب ها استفاده می کنند می تواند تا حد بسیار زیادی میزان آلودگی های محیط رو کاهش بدهند و استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای برای چنین محیط های واقعا ضروری محسوب می شود.

انواع شیشه رنگی

شیشه های رنگی دارای  انواع مختلفی هستند که می‌توان گفت در انتخاب شیشه رنگی آنچه که به عنوان فاکتور مهم و اساسی محسوب می‌شودشیشه مناسب، رنگ و نوع ظاهر شیشه محسوب می شود. البته این فاکتورهای معرفی شده با توجه به سلیقه مشتریان و ظاهر ساختمان تعیین می گردد و همچنین همخوانی پنجره ها و نمای ساختمان می توانند در متفاوت بودن فاکتور های مهم در انتخاب شیشه رنگی موثر باشد. انواع شیشه رنگی شامل شیشه ای ساده، شیشه رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینت، مشجر و سندبلاست  می باشد.

نحوه ی تشخیص شیشه لمینت

شیشه لمینت در مقایسه با شیشه های دیگر می توان گفت یک شیشه عالی محسوب می شود که دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد و شیشه لمینت از ترکیب چندین لایه شیشه با یکدیگر حاصل می‌شود که در بین لایه یک طلق قرار داده می‌شود و لزوم استفاده از طلق در زمان شکسته شدن شیشه می تواند به خوبی احساس شود چرا که موجب میشود شیشه پس از شکستن پخش نشود و به اطراف پرتاب نگردد و در نهایت موجب آسیب جانی و مالی نمی گردد.

 اگر قرار است که شیشه لمینت را تشخیص بدهید باید بدانید که در برابر ضربه مقاوم بوده و همانطور که اشاره کردیم اگر که شکسته شود قطعات خرد شده آن به اطراف پاشیده نمی‌شوند و این قطعات به یکدیگر می‌چسبند و مورد دوم در تشخیص شیشه لمینت این است که عبور صدا را کم می کند و می توان گفت یک عایق صدا محسوب می‌شود. این دو مورد از اصلی ترین موارد تشخیص شیشه لمینت به حساب می‌آیند.