قیمت ارز‌های دیجیتالی در سوم دی ماه/ بیت کوین وارد کانال ۵۱ هزار دلار شد

بیت کوین ، بزرگترین رمزارز جهان از نظر ارزش بازار است، پس از این که اوایل نوامبر رکورد ۶۹ هزار دلار را شکست، در پنج هفته گذشته حدود ۳۰ درصد ریزش کرد. این ارز دیجیتال بالاخره از کانال ۵۰ هزار دلار عبور کرد و وارد کانال ۵۱ هزار دلار شد، اما تا حدودی رشدش محدود شده است. در این بین در رمزارز  اتر و سولانا هم افزایش داشتند.

اخبار مربوط به تصمیمات بانک‌های مرکزی سراسر جهان برای تحکیم سیاست پولی، روی ریسک پذیری خرید و فروش ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته تاثیر داشته است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۸.۵۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۷.۹۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۳۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸.۴۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در سوم دی ماه را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 51,011 ۱,۵۳۰,۲۶۴,۹۴۰
اتریوم 3,936 ۱۱۸,۵۲۹,۸۷۴
بایننس کوین 530 ۱۵,۹۶۷,۳۳۶
تتر 1 ۳۰,۰۳۲
سولانا 188 ۵,۶۴۱,۶۱۹
کاردانو 1.44 ۴۳,۳۲۱