اینترنت رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل در نوروز 1401/ نحوه فعالسازی

عیدانه  همراه اول  ۱۴۰۱ و بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول، برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان معرفی شد. هم چنین ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود برای عید نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد. در ادامه کد فعالسازی عیدانه همراه اول ۱۴۰۱ و نحوه فعالسازی و کد عیدانه ایرانسل ۱۴۰۱ را مشاهده می‌نمایید.

همراه اول در سالروز میلاد امام زمان (عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می‌دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است.

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان همراه اولی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچگونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیمکارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

از طرفی با توجه به اینکه «عیدی دادن» در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده است که می‌توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

اینترنت رایگان ایرانسل

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته‌های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می‌توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول

همراه اول اعلام کرده که کاربران برای استفاده از عیدی رایگان باید کد دستوری #۱۴۰۱* را وارد کنند. با وارد کردن این کد، به صورت تصادفی یک بسته هزار تا ۵۰ هزار تومان رایگان برای مشترک فعال می‌شود.

اما بسیاری از کاربران می‌گویند کد دستوری #۱۴۰۱* کار نمی‌کند و با گرفتن این شماره، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که نوشته برای استفاده از بسته رایگان، ابتدا باید گزینه فعالسازی را انتخاب کنند.

کاربران همراه اول برای فعال کردن بسته اینترنت رایگان ابتدا باید اپلیکیشن همراه اول را نصب کنند. سپس وارد این اپلیکیشن شوند و گزینه فعال‌سازی و دریافت عیدی را انتخاب کنند.

اما مشترکان همراه اول که سیم کارت اعتباری دارند، حتما باید قبل از دریافت بسته رایگان اینترنت، حتما سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند.

فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول نیازی به شماره‌گیری کد دستوری ندارد و فقط با نصب اپلیکیشن همراه من می‌توانند بسته اینترنت رایگان را بگیرند. این بسته تنها برای مکالمه درون شبکه و اینترنت داخلی استفاده می‌شود.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

https://yun.ir/mci_eydi

اینترنت رایگان ایرانسل 1401

به مناسبت فرارسیدن نوروز  سال ۱۴۰۱ و ورود به قرن پانزدهم هجری شمسی، در فاصله زمانی ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ، تمامی شما مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانید از هدایای ویژه‌ای که برای بزرگداشت این دو رویداد مهم باستانی، ملی و تاریخی تدارک دیده شده است، برخوردار شوید!

عیدی‌های تصادفی برای همه مشترکان!

از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری  ایرانسل  می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری *۱۴۰۱#، از ۱.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند!

این عیدی ویژه، به‌صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال اضافه می‌شود و مشترک می‌تواند از آن برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من استفاده کند.

یک عیدی تکان‌دهنده!

در فاصله ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، در صورتی که کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنید، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ، به عنوان «پاداش نقدی» به کیف پول شما افزوده خواهد شد!

برای مثال، اگر کیف پول دیجیتال خود را به میزان ۱۰ هزار تومان شارژ کنید، ده درصد از این مبلغ (۱۰۰۰ تومان) نیز از طرف ایرانسل به اعتبار موجود در کیف پول شما به‌عنوان عیدی افزوده خواهد شد و موجودی آن به ۱۱ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

درصد افزوده شده به‌عنوان «پاداش نقدی» غیرقابل انتقال به کیف پول‌های دیگر و غیرقابل برداشت است و از آن می‌توان تنها برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من استفاده نمود.

این عیدی برای هر نفر در طول دوران کمپین، فقط یک بار قابل استفاده خواهد بود.

روش‌های فعال‌سازی:

​شماره‌گیری کددستوری *۶#

مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

بسته ترکیبی نوروزی!

در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از یک بسته ترکیبی نوروزی نیز برخوردار شوند!

این بسته با یک‌ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌المللی تنها ۴.۰۰۰ تومان قیمت داردو تا روز سیزدهم فروردین قابل‌خرید و فعال‌سازی می‌باشد و ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

روش‌های فعال‌سازی بسته تخفیفی:

​شماره‌گیری کددستوری *۵#

مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

عیدانه رایتل 1401

۶۰ دقیقه مکالمه برون شبکه یا ۱ گیگابایت اینترنت داخلی یک روزه عیدی مشترکان رایتل می‌باشد.مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند.

اینترنت رایگان رایتل

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

https://yun.ir/rightel