اجاره ون برای سفر به شمال

به ندرت کسی را پیدا خواهید کرد که تا به حال به شمال کشور سفر نکرده باشد. همه ما آنقدر مشتاق این منطقه حیرت انگیز ایران هستیم که هر تعطیلی را بهانه‌ای برای تجربه دوباره آن می‌دانیم. اما اینبار فرق می‌کند! ما می‌توانیم با اجاره ون برای سفر به شمال یک تجربه بی‌مانند را کسب کنیم. تنها تفاوتش در این است که همه اعضای خانواده را دور هم جمع می‌کنیم و در یک خودرو به شمال کشور عزیمت می‌کنیم. اما چرا اجاره ون برای شمال بهترین انتخاب ممکن است؟ ما در این بررسی به این پرسش پاسخ می‌دهیم و به شما می‌گوییم چطور بتوانید یک شرکت معتبر جهت کرایه خودرو پیدا کنید.

تجربه لذت بخش رانندگی در جاده‌های شمال

بوی نان محلی، صدای پرستوها، شکوفه‌های بهاری، آبشارهای خروشان، جنگل‌های انبوه، کوه‌های پوشیده از گل و گیاه در کنار مردمی مهمان نواز، بهشتی را در شمال ایران خلق کرده است که همه را مجذوب خود می‌کند. قدم زدن زیر باران و اقامت در زیر سقف شیروانی، تجربه‌ای بی‌مانند است. مناطق شهر و روستایی شمال ایران علاوه بر سرسبزی و مراتع و جنگل‌های باشکوه، مجموعه‌ای زیبا از صدها بهشت کوچک و بزرگ هستند.

برای دسترسی به این بهشت‌ها باید از جاده‌های کوهستانی و سرسبز عبور کنید. ایران جاده‌های زیبای بسیاری دارد که شاید بتوان بکرترین آنها را در شمال ایران جستجو کرد. جاده‌های شمال با مناظر شگفت انگیزی که ارائه می‌دهند، تجربه رانندگی را به نهایت خود می‌رسانند. شما با اجاره ون و سفر با خانواده می‌توانید از زیباترین جاده‌های ایران دیدن کنید و سفر متفاوتی را تجربه کنید.

اهمیت اجاره خودرو برای سفر به شمال

بگذارید از شما بپرسیم: «آیا شما هم جزء کسانی هستید که سفر جاده‌ای به شمال کشور را ترجیح می‌دهند؟» اگر چنین است، پس خیلی خوب می‌دانید که سفر با خودروی شخصی چقدر سرگرم کننده، هیجان انگیز و متفاوت هستند. سفر با ماشین به شما آزادی عمل و حریم خصوصی می‌دهد، ویژگی‌هایی در یک تور ی سفر با حمل و نقل عمومی (قطار و اتوبوس) نمی‌توانید آنها را به دست آورید. با اجاره خودرو می‌توانید به هر کجای شمال سفر کنید، مسیر خود را در هر زمان تغییر دهید و در مکان‌هایی که دوست دارید، توقف کنید.

مهمترین ویژگی که اجاره ون برای سفر به شمال این است که می‌توانید با خانواده، دوستان و آشنایان سفر کنید. به جای اینکه هر خانواده خودروی شخصی را روانه جاده کند، کرایه ون می‌تواند راهی عالی برای جمع کردن همه افراد در یک خودرو باشد. به ویژه برای خانواده‌هایی فرزند کوچک دارند، اجاره ون برای مسافرت بهترین انتخاب برای حفظ امنیت و نگهداری آنهاست. از سویی دیگر، کرایه ون فقط برای خانواده‌ها نیست بلکه برای اردوهای دانشجویی یا سفرهای تجاری به شمال نیز می‌توان خودروی مناسب را اجاره کرد.

مزایای اجاره ون برای سفر به شمال

درست است که سفر جاده‌ای به شمال بسیار لذت بخش خواهد بود اما با کرایه ون می‌توانید مزایای زیادی به دست آورید. رانندگی با ون کرایه‌ای در مقایسه با خودروی شخصی فواید زیر را به همراه دارد:

1- کاهش استهلاک خودروی شخصی

سفرهای جاده‌ای می‌توانند هزینه‌های استهلاک خودروی شخصی شما را بالا ببرند. رانندگی ارزش وسیله نقلیه شما را کاهش می‌دهد و اگر کیلومترهای زیادی سفر کنید، ممکن است پس از سفر نیاز به پرداخت هزینه‌های زیادی جهت تعمیر و نگهداری ماشین خود داشته باشید. اگر یک ون مسافرتی اجاره کنید، خودروی خود را در سلامت کامل نگه خواهید داشت.

2- داشتن فضای بیشتر در ون

هنگامی که برای مدت طولانی در یک وسیله نقلیه هستید، ویژگی‌های ارگونومیک کابین می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کنند. اجاره ون برای سفر به شمال به شما امکان می‌دهد وسیله نقلیه‌ای را انتخاب کنید که فضای بیشتری نسبت به یک خودروی معمولی دارد. فضای زیادی برای حرکت کردن و قراردادن چمدان‌ها در ون وجود دارد.

3- عدم ایجاد استرس در برنامه سفر

سفر گروهی همیشه با استرس همراه است زیرا همه افراد در بیشتر زمان‌ها با هم هستند و باید از نظر سلیقه و اهداف به یکدیگر نزدیک باشند. اگر در بسیاری از سفرهای گروهی هر خانواده با خودروی شخصی سفر کند، امکان گم شدن در مسیر و نگرانی‌های رانندگی در جاده وجود دارد. اما با اجاره ون با راننده می‌توان هر نوع استرس ناشی جاده را فراموش کند و با خیال راحت به مقصد مورد نظر سفر کرد.

4- امکان سفر با افراد بیشتر

یک خودروی استاندارد معمولاً حدود پنج نفر را در خود جای می‌دهد اما یک ون می‌تواند تا 14 نفر را در خود جای دهد. اگر بخواهید با یک گروه بزرگ‌تر به سفر بروید، کرایه اتوبوس بهترین انتخاب است. به طور کلی، اجاره ون برای شمال به شما این آزادی را می‌دهد که همه دوستان و آشنایان خود را در یک خودروی واحد دور هم جمع کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا سفر برای مسافران لذت بخش باشد زیرا همه در کنار هم هستند.

اجاره ون برای سفر به شمال

خدمات اجاره ون برای سفر به شمال

در ادامه به خدمات کرایه ون شرکت کافه رنت می‌پردازیم. خدمات این شرکت معتبر اغلب بسته به نیاز و میزان رضایت مشتری ارائه شده‌اند. شما می‌توانید براساس به مقدار بودجه، تعداد نفرات و به طور کلی، نیازهای مالی و معنوی خود، ون مناسب را کرایه کنید.

اجاره ون با راننده

پس از کرایه خودروی مورد نظر خود، می‌توانید به تمام مقاصد موجود در لیست سفر خود به شمال کشور بروید. اما اگر خودرو با راننده را می‌خواهید، باید بدانید که رانندگان به خوبی با قوانین راهداری و سیستم راهنمایی و رانندگی ایران آشنا هستند و این امر باعث می شود مسافران در مسیرهای مختلف اطمینان بیشتری داشته باشند.

کرایه ون و اتوبوس با راننده به شما و همسفرانتان این امکان را می‌دهد که در حالی که روی صندلی‌های ماشین استراحت می‌کنید، زیبایی‌های شمال ایران را ببینید. برای کرایه خودرو با راننده به مدارک خاصی نیز نیست و همجنین تمام مسئولیت‌های خودرو بر عهده راننده شرکت است. قیمت اجاره خودرو با راننده برای سفر به شمال به صورت کیلومتری محاسبه می‌شود.

اجاره ون بدون راننده

اجاره ون برای سفر به شمال بدون راننده نیز امکان پذیر است. مهمترین مزیت سفر بدون راننده، آزادی بیشتر و حفظ حریم خصوصی است. شاید شما دوست داشته باشید بارها در مسیر توقف کنید یا به مکانی بروید که می‌خواهید. با راننده انجام این کارها دشوار است و مجبور هستید به نظرت راننده گوش دهید. تمامی مسئولیت‌های کرایه ون بدون راننده بر عهده خود شماست. همچنین، شما باید مدارک لازم برای اجاره خود را به شرکت ارائه دهید. این مدارک عبارتند از:

  • گواهینامه رانندگی
  • مدارک شناسایی
  • ارائه مدرک شغلی
  • ضمانت نامه
  • ودیعه نقدی (دیپوزیت)

نکته: فردی که مسئولیت راننده را بر عهده دارد، باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.

اجاره انواع ون مسافرتی

در کافه رنت می‌توانید انواع ون مخصوص سفر را پیدا کنید. گزینه مورد نظر شما می‌تواند بسته به تعداد نفرات و امکانات خود متفاوت باشد. بهترین ون‌ها برای سفر به شمال، «ون‌های مسافرتی کمپینگ» هستند. با اجاره ون مخصوص کمپینگ می‌توانید در هر جایی از شما به ویژه در جنگل‌ها توقف کنید و شب را در آنجا بمانید.

این امکان را هم دارید که از خدمات دربستی اجاره ون برای سفر استفاده کنید. همانند ون‌ها می‌توانید از مینی بوس‌ها و اتوبوس‎‌های دربستی نیز برای سفرهای طولانی بهره ببرید. ون‌ها و اتوبوس‌های دربستی که می‌توانید از کافه رنت اجاره کنید، شامل موارد زیر هستند:

  • ون هیوندای H350
  • ون تویوتا هایس
  • ون مکسوس V80
  • مینی بوس میتسوبیشی فیات دوکاتو
  • ون دلیکا
  • اتوبوس ولوو B9

تمام اتوبوس‌ها و ون‌های کافه، امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهند:

  • سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه همه خودروها
  • مجهز به سیستم Wi-Fi و استفاده از اینترنت
  • داشتن صندلی مخصوص کودک برای راحتی کودکان
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده‌ها
  • راننده مجرب و لیدرهای مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان انگلیسی، فرانسه و ترکیه‌ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی و کیفیت بالای صندلی‌ها
  • سیستم صوتی قوی و یکپارچه در سراسر اتوبوس

پوشش بیمه برای اجاره ون

تمام ون‌های اجاره‌ای کافه رنت تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند. این دو نوع بیمه یک پوشش کامل برای خسارت‌های به بار آمده را فراهم نمی‌کند. اما اگر به دنبال بیمه کامل‌تر هستید و می‌خواهید خیالتان به طور کامل راحت باشد، کافه رنت انواع پوشش بیمه اعم از پکیج برنزی، طلایی و ویژه را ارائه می‌دهد. پکیج ویژه تمامی موارد زیر را پوشش می‌دهد:

  • بیمه سرقت خودرو
  • تصادف شخص ثالث و خودرو
  • امداد جاده‌ای در کمتر از 60 دقیقه
  • بیمه سرقت لوازم خودرو
  • حفاظت از وسایل و تصادفات شخصی
  • تعویض رایگان خودرو در کمتر از 24 ساعت
  • بیمه لاستیک و شیشه و چراغ‌های خودرو
  • هر نوع خسارت و بلایای طبیعی
  • افت قیمت و حق توقف در تعمیرگاه
  • ارائه اقامتگاه در زمانی مشکلات فنی خودرو

قیمت اجاره ون برای سفر به شمال

قیمت کرایه ون بسیار به صرفه تر از سفر با چندین خودرو است. اما هزینه کرایه ون برای مسافرت به شمال کشور به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع ون یا اتوبوس
  • تعداد روز اجاره شده
  • با راننده یا بدون راننده
  • دربستی یا بدون دربستی
  • امکانات اضافی دیگر

اجاره ون برای سفر به شمال

دیدن جاذبه‌های زیبای شمال با اجاره ون مسافرتی

شمال ایران از نظر جاذبه‌های طبیعی بی‌نهایت غنی است. وجود دریای بزرگ خزر به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری و چشم اندازهای سرسبز خطه شمالی کشور، هر ساله تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. مازندران، گیلان و گلستان سه استانی هستند که این فرصت را برای ایرانیان به ارمغان می‌آورند تا به همراه خانواده و دوستان خود به شمال سفر کنند. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین مکان‌ها در بین ایرانیان در شمال کشور آورده شده است که هر زمان که به ایران سفر کردید می‌توانید از آنها دیدن کنید.

جاذبه‌های مازندران

از بهترین جاهای دیدنی استان مازندران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- رامسر

اگرچه ممکن است رامسر در مقایسه با سایر شهرهای شمال ایران شهر کوچکی باشد اما بهترین اوقات را در این شهر خواهید داشت. در حالی که رو به دریا هستید، این امکان را دارید از سواری با تله کابین بر فراز جنگل‌های هیرکانی لذت بسیار ببرید. وقتی از تله کابین پیاده می‌شوید، با دریای شگفت انگیزی خزر روبرو می‌شوید.

لحظات آرامش در کنار دریا تنها چیزی است که برای شستن تمام خستگی خود نیاز دارید. به غیر از آن، کاخ موزه رامسر، بلوار کازینو و شهربازی سرزمین رویا انتخاب‌های دیگری برای گذراندن یک روز خاطره انگیز در شهر رامسر هستند.

2- باداب سورت

باداب سورت یک سایت طبیعی فوتوژنیک با تغییر رنگ‌های شگفت انگیز آب است. باداب سورت یکی از مناظر منحصر به فرد ایران را در خود دارد که شامل چشمه‌های طبیعی آب است. این مکان جذاب دومین آب شور چشمه بزرگ جهان است که با غروب یا طلوع خورشید تغییر رنگ می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین لحظات سفر خود را تجربه کنید و در هنگام غروب آفتاب از این خلقت طبیعی دیدن کنید، باداب سورت بهترین جا برای شماست.

3- دریاچه الیمالات

با مناظر زیبا خاطره‌ای فراموش نشدنی بسازید! الیمالات یکی از جنگل‌های خیره کننده ایران است که در میان درختان غول پیکرش می‌توان دریاچه‌ای را پیدا کرد. انعکاس کوه‌ها همراه با درختان، با دریاچه و امواج آب همسو می‌شود و منظره‌ای آرامش بخش برای لذت بردن ایجاد می‌کند.

برخی از امکانات برای سرگرمی وجود دارند که شامل قایق‌های پدالی و رستوران‌های نزدیک دریاچه هستند. اگر از دوچرخه سواری در کوهستان لذت می‌برید و به طور اتفاقی به یکی از آنها دسترسی دارید، عاشق دوچرخه سواری در مسیرهای جنگلی خواهید شد.

جاذبه‌های گیلان

از بهترین جاهای دیدنی استان گیلان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- موزه میراث روستایی گیلان

این مکان چیزی بیش از یک موزه است. میراث، فرهنگ و تاریخ پشت درهای بسته خانه‌های قدیمی و سنتی این موزه بسیار با ارزش هستند. فقط در همین یک موزه می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد گیلان پیدا کنید. در ایام مختلف سال مراسم مختلفی مانند یلدا، بلندترین شب سال یا عروس باران که رسم جشن عروسی است، در این مکان برگزار می‌شوند.

هنگام قدم زدن در مسیرها و گوش دادن به آهنگ‌های قدیمی نواحی شمالی، افرادی را می‌بینید که با لباس‌های سنتی رنگارنگ در حال پختن نان، سرو نوشیدنی یا تولید محصولاتی هستند که فقط در شمال ایران  پیدا می‌شوند. بنابراین مطمئن شوید که از خودتان با چند کوکی خوشمزه یا خرید سوغاتی پذیرایی می‌کنید.

2- روستای ماسوله

شهرت ماسوله به خاطر معماری دیدنی که دارد، معروف است. این روستا در یکی از دامنه‌های شیب‌دار قرار دارد. درحقیقت، حیاط خانه‌های بالایی پشت بام خانه‌های پایین است. هر فردی در بالکن خود گلدان‌های رنگارنگی دارد که علاوه بر اینکه جلوه زیبایی به روستا می‌بخشد، حال و هوای خوبی به محیط می‌بخشد.

در میان خانه‌ها می‌توانید مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌هایی را پیدا کنید که محلی برای و صرف غذا هستند و چای ایرانی یا غذاهای محلی را امتحان ارائه می‌دهند. مردم محلی بسیار مهربان و سخاوتمند هستند. این امکان را دارید محصولات و صنایع دستی ماسوله را خریداری کنید، فقط کافیست برای اجاره ون برای سفر به شمال اقدام کنید.

3- قلعه رودخان

کفش‌های ورزشی خود را بپوشید و خود را آماده کنید زیرا تا رسیدن به مقصد راه زیادی وجود دارد. قلعه رودخان بیش از هزار پله دارد که باید از آنها بالا بروید تا بتوانید به بالای قلعه برسید. اما وقتی این کار را انجام دهید، مجذوب منظره خیره کننده پایین آن می‌شوید.

ارزش دیدن قلعه رودخان را دارد، مخصوصاً در یک روز زیبای بهاری، قدم زدن در میان درختان لذت بخش است. برای بازدید از کل قلعه به چهار ساعت زمان نیاز دارید. در پای قلعه می‌توانید مکان‌های زیادی را صرف غذا و استراحت پیدا کنید.

جاذبه‌های گلستان

از بهترین جاهای دیدنی استان گلستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- قبرستان خالد نبی

گورستان خالد نبی را مرموزترین قبرستان ایران می‌دانند. این گورستان به خاطر قبرهای عجیب و غریبش شهرت دارد. نه تنها قبرستان، مناظر سر راه هم بسیار خیره کننده هستند. وقتی به تمام محیط‌های اطراف نگاه می‌کنید، ممکن است فکر کنید وارد مکانی شده‌اید که به نظر می‌رسد از جای دیگری وارد این منطقه شده‌اند. اینجا در تمام فصول زیباست اما بازدید در فصل بهار خاطره ‌فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

2- گنبد قابوس

یکی از بلندترین برج‌های آجری جهان را می‌توانید در استان گلستان پیدا کنید. گنبد قابوس یک اثر باستانی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این برج قبلاً برای افرادی که از جاده ابریشم عبور می‌کردند به عنوان یک علامت عمل می‌کرد تا بتوانند از آن برای یافتن راه درست استفاده کنند.

نقطه‌ای در خارج از برج وجود دارد که با یک سنگ سفید مشخص شده است که پژواک عجیبی دارد. غذاها و لباس‌های سنتی محلی نیز در اطراف این برج یافت می‌شوند که تجربه لذت بخشی را به همراه دارند.

3- النگدره

اگر به دنبال مکانی برای استراحت و آسودگی خیال در هنگام دوچرخه سواری در بین مسیرهای درختان هستید، النگدره را انتخاب کنید. این امکان را دارید با خانواده و دوستان خود پیک نیکی دلپذیر داشته باشید و از هوای خنک اطراف خود لذت ببرید.

ر اطراف لوازم کباب پز وجود دارند که می‌توانید یک غذای خوشمزه را برای خود تهیه کنید. شما می‌توانید صدای جریان آب را از رودخانه‌ای نزدیک بشنوید که بسیار دلپذیر و آرامش بخش است و در یک لحظه شما را آرام می‌کند. وقت بگذارید و با ون اجاره‌ای خود به این مکان مسحورکننده بروید.

اجاره ون برای سفر به شمال با کافه رنت

تجربه سفر خود را با رانندگی در جاده‌های شگفت انگیز شمال ایران به اوج برسانید. رانندگی در مناطق شهری و روستایی در شمال می‌تواند تجربه آرامش بخشی را به شما ارائه دهد. کافه رنت در این راه پشتیبان شماست و با ارائه انواع و اقسام ون‌ها و اتوبوس‌ها به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است.

شما می‌توانید با اجاره ون برای سفر به شمال از طریق کافه رنت، بهترین خدمات رنت خودرو در کشور را دریافت کنید. از ویژگی های منحصر به فرد کافه رنت می‌توان به سابقه و اعتبار بالا، قیمت‌های مقرون به صرفه و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. با کرایه ون از کافه رنت با خیال راحت به مناطق سرسبز و بکر شمال کشور سفر کنید.