بکارگیری فناوری های نوین در بازار الکترونیک نقش بسزایی در تحقق و گسترش دیجیتال مارکتینگ دارد

ظهر روز پنجشنبه 30 تیرماه 1401 جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی نماینده مردم رشت  و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحد های اجرایی اداره کل پست استان گیلان با محمد حسین هوشنگی سرپرست اداره کل پست استان گیلان دیدار و گفتگو نمود .

محمد حسین هوشنگی در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و خرسندی نسبت به حضور ایشان در اداره کل پست استان گیلان ، گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان گیلان در سالهای گذشته و حال را خدمت ایشان ارائه نمودند .

سرپرست پست استان گیلان با اشاره به پتانسیل های موجود حوزه تجارت الکترونیک در استان گفت : حدود 600 فروشگاه اینترنتی در استان گیلان فعالیت می نمایند که بخشی از این فروشگاه ها با پست همکاری می کند و این بدان معناست که هنوز ظرفیت خوبی برای جذب این حوزه با پست موجود می باشد .

وی در ادامه خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح های توسعه ای پست استان گیلان شد.

جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مجلس نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در پست استان گیلان عنوان داشت : پست  در جامعه از گذشته مهد ارتباطات بوده و هم اکنون که خدمات پستی گستره بیشتری یافته، می توان از این فرصت در راستای خدمت رسانی به جامعه بهره مند شد و با برنامه ریزی می توانیم در راستای تحقق دولت الکترونیک گام بر داریم .

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت : پست توانسته با  بکارگیری  فناوری های نوین در بازار الکترونیک نقش بسزایی در تحقق و گسترش دیجیتال مارکتینگ داشته باشد .

وی افزود : ما نیز به عنوان حامی و پشتیبان شما در خانه ملت تا حد امکان در تخصیص اعتبار استانی برای ساخت و تجهیز ساختمان تجزیه مبادلات پست گیلان کمک خواهیم کرد .