وزیر نیرو: آب انتقالی از پروژه آبرسانی به همدان سالم است

علی‌اکبر محرابیان امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به همدان اظهار کرد: طرح آبرسانی به همدان یکی از اَبَرپروژه‌های وزارت نیرو است و برای آن تصفیه‌خانه‌های پیشرفته نیز طراحی شده است و مردم نگران شایعات بی اساس مطرح شده نباشند.

وی تصریح کرد: آبی که در قالب این پروژه به همدان انتقال می‌یابد، به صورت کاملا بهداشتی و سالم وارد  شبکه آبرسانی همدان می‌شود.

وزیر نیرو بیان کرد: به عنوان مثال آب مورد نیاز ۶۰ درصد مردم جهان از طریق تصفیه آب دریا تامین می‌شود، آبی که به ظاهر آلوده است و امکان آشامیدن از آن فراهم نیست.

وی ادامه داد: مراحل تصفیه این آب آنقدر اطمینان بخش است که همه پارامترهای استاندارد در آن لحاظ می‌شود و مردم همدان هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند، چراکه هم آب چاه‌ها و هم آب دیگر منابع به طور کامل بهداشتی و تصفیه شده به دست مردم می‌رسد.

 وزیر نیرو: آب انتقالی از پروژه آبرسانی به همدان سالم است

 «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو به منظور بازدید از طرح آبرسانی به همدان و همچنین بررسی روند مسائل و مشکلات مرتبط با خشکسالی و تنش آبی این استان، به همدان سفر کرده است.

وزیر نیرو در این سفر یک روزه، علاوه بر بازدید از روند اجرای پروژه آبرسانی به همدان و تصفیه خانه‌های آن، از خط بای پس انتقال آب به سد آبشینه نیز دیدن کرد.