چطور از پیشنهادهای بلیط هواپیما لحظه اخری با خبر شویم

بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از انواع بلیط ارزان بوده که برای سفرهای ناگهانی بسیار مناسب هستند. همچنین ممکن است برای تجربه خرید بلیط ارزان برخی مسافران در لحظات نزدیک به پرواز این بلیط ها را رزرو نمایند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

اما معمولا برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری (https://respina24.ir/last-second-ticket ) باید زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید در زمانی مناسب بلیطی ارزان رزرو کنید. بیشتر مسافران به این منظور ساعت های زیادی را در سایت های مختلف جستجو می کنند تا بتوانند بهترین بلیط ممکن را خریداری کنند. اما روش هایی وجود دارد که بتوان از کاهش قیمت این بلیط ها آگاه شد. 

1

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا

برای رزرو راحت تر بلیط لحظه آخری و بدون نیاز به جستجوی ساعتی برای این بلیط ها می توانید از خدما سایت رسپینا استفاده کنید. سایت رسپینا، سامانه های جذابی برای مسافران ایجاد کرده است که می توانید با کمترین زمان، بهترین قیمت بلیط را با چند کلیک رزرو کنید. این امکان علاوه بر بلیط لحظه اخری برای بلیط سیستمی و بلیط هواپیما چارتر رسپینا نیز فراهم شده است. این روش ها برای با خیر شدن از کاهش قیمت بلیط هواپیما شامل موارد زیر است:

  • سرویس خبرم کن
  • سرویس چند بخرم
  • کانال فروش بلیط لحظه آخری

برای فعالسازی هر یک از این امکانات باید وارد سایت رسپینا شده و در صفحه بلیط مورد نظر، اطلاعات لازم را وارد نمایید.

بلیط هواپیما لحظه آخری با سرویس خبرم کن

یکی از نکات منفی بلیط هواپیما لحظه آخری این است که نمی توان زمان مشخصی را برای خرید آن ها مشخص کرد. اما رسپینا بر این مسئله غلبه کرده و توانسته است با ارائه خدمتی نوین، نیاز مسافران برای رصد روزانه این بلیط ها را برطرف سازد. با استفاده از سرویس خبرم کن رسپینا می توانید از کاهش قیمت بلیط هواپیما به میزان دلخواه مطلع شوید.

برای فعالسازی این سرویس ابتدا باید مبدا و مقصد خود را وارد کرده و سپس در صفحه لیست بلیط ها می توانید با استفاده از گزینه خبرم کن در سمت راست صفحه، این گزینه را فعال کنید. در این صفحه باید میزان کاهش قیمت بلیط هواپیما و همچنین شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از فعالسازی نیازی به جستجوی بلیط ندارید و به محض کاهش قیمت بلیط به میزان تعیین شده، پیامکی با محتوای کاهش قیمت بلیط مسیر تعیین شده برای شما ارسال خواهد شد.

خرید بلیط لحظه آخری با سرویس چند بخرم

یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری تنها دغدغه خرید این نوع بلیط نیست بلکه باید برای در کوتاه ترین زمان ممکن این بلیط را بخرید تا مسافر دیگری نتواند آن را از چنگ شما در آورد. به دلیل تقاضای بالا برای این بلیط ها و اینکه ممکن است همزمان با شما چندین نفر دیگر نیز برای خرید این بلیط ها اقدام نمایند، به همین دلیل رزرو در سریع ترین زمان ممکن لازمه خرید این نوع بلیط است. در این مسئله نیز شرکت رسپینا به خوبی عمل کرده و توانسته سرویسی ایجاد کند که بتوانید بلیط لحظه آخری را در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب بخرید.

2

این سرویس تحت عنوان چند بخرم در رسپینا وجود داشته که می توانید برای رزرو بلیط با نرخ دلخواه استفاده کنید. برای فعالسازی این سرویس باید وارد صفحه رزرو بلیط ها شده و پس از انتخاب بلیط مورد نظر، پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر باید گزینه چند بخرم در انتهای صفحه را انتخاب کنید. در این صفحه باید میزان کاهش قیمت بلیط هواپیما و زمان مورد نیاز برای خرید بلیط را وارد کنید. پس از اینکه قیت بلیط ها به قیمت تعیین شده شما رسید، بلیط هواپیما حتی در ساعات نزدیک به پرواز با نرخ دلخواه شما رزرو می شود.

با استفاده از سرویس ممتاز چند بخرم می توانید، بلیط هواپیما لحظه آخری را حتی در روزهایی از سال که تقاضا برای خرید این بلیط ها بالاست بلیط مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید. با استفاده از این سرویس و همچنین چند بخرم می توانید در بهترین زمان ممکن، بلیط لحظه آخری را با قیمتی مناسب بخرید.

کانال فروش بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا

روش دیگر برای اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری، عضویت در کانال فروش بلیط لحظه آخری و صفحات مجازی رسپینا می باشد. در این کانال ها می توانید از کاهش قیمت بلیط های لحظه آخری و همچنین تخفیف های بلیط هواپیما آگاه شوید. در این کانال ها کاهش لحظه ای قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای مختلف به اطلاع اعضای کانال می رسد تا بتوانند از مزایای خرید این بلیط ها بهره مند شوند.

چگونه بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم؟

برای خرید بلیط هوایپما لحظه آخری توصیه ما به شما استفاده از وب سایت رسپینا برای خرید راحت تر این بلیط هاست. البته برای خرید ارزان تر و اینکه بتوانید از سرویس های رسپینا استفاده بهتری داشته باشید، انتخاب زمان درست، عامل مهمی است. به این دلیل که بلیط های لحظه آخری توسط شرکت های واسطه به فروش می رسد، قوانین مشخصی برای قیمت گذاری آن ها وجود ندارد. به همین دلیل این شرکت ها می توانند قیمت های متفاوتی را برای پروازهای لحظه آخری تعیین کنند.

در حقیقت شرکت های چارتر کننده که بلیط ها را از ایرلاین ها خریداری می کنند، بلیط های سیستمی را تحت بلیط چارتری به فروش می رسانند. همان بلیط های چارتری هنگامی که در ساعات نزدیک به پرواز قیمتشان تغییر می کند، به نام بلیط لحظه آخری شناخته می شود. به همین دلیل این شرکت ها ممکن است در روزهایی که تقاضا برای خرید بلیط کمتر است، قیمت بلیط لحظه آخری را کاهش دهند که فرصت مناسبی برای خرید این بلیط هاست.

در مقابل در روزهایی از سال که میزان سفرها بیشتر بوده و تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بیشتر است، نمی توان بلیط لحظه آخری یافت. در صورتی که بتوان بلیط هواپیما بیابید، قیمت بالایی دارد. این بلیط ها معمولا بلیط های کنسلی بوده که برخی مسافران ممکن است چند ساعت قبل از پرواز، بلیط هواپیما را کنسل کنند. توصیه ما خرید بلیط هواپیما از چندین روز قبل و یا رزرو بلیط در زمانی است که میزان مسافرت ها کمتر است.

3

بلیط لحظه آخری برای چه کسانی مناسب است؟

خاصیت بلیط هواپیما همانطور که از نامش پیداست برای سفرهای لحظه آخری مناسب است. این بلیط ها مناسب افرادی بوده که سفرهای زیادی دارند که ممکن است به دلیل شغل آن ها باشد. به دلیل کمیاب بودن بلیط هواپیما لحظه آخری، رزرو آن ها برای افرادی که تنهایی به سفر می روند راحت تر است. به همین دلیل برای سفرهای خانوادگی که تعداد افراد بیشتر است، به سختی می توان برای همه افراد بلیط لحظه آخری بیابید.

بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا

همانطور که در این مقاله بیان شد، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری کمی دشوار بوده اما می توان با رعایت برخی نکات، مناسب ترین بلیط را خریداری کرد. شرکت رسپینا برای این بلیط ها امکاناتی را ایجاد کرده است که بدون نیاز به جستجوی روزانه بلیط، بتوانید بلیط لحظه آخری را با قیمت ارزان بخرید. آیا شما تاکنون توانسته اید بلیط لحظه آخری را از رسپینا تهیه کنید؟ تجربه خود را از خرید بلیط در کامنت ها به اشتراک بگذارید.