اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در استان تهران

مهدی صباغ زاده گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز یکی از مهم ترین برنامه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است که در حال حاضر اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل دفتر نگهداری علائم ،تجهیزات و توسعه ایمنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، لیست کامل نقاط حادثه خیز در کل استان های کشور مشخص شده است و استان های حادثه خیز و غیر حادثه خیز هم در این لیست کامل مشخص است.

صباغ زاده بیان کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز در کل کشور نیازمند تامین اعتبار هستیم که باید اعتبارات آنها تامین شود تا بتوان این نقاط را اصلاح کنیم. در استان تهران ۲۰ نقطه پر تصادف اصلاح شده است.

مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای افزود: بیشترین نقاط حادثه خیز استان تهران در آزاد راه تهران- ساوه بوده است که برطرف شده و تعدادی نقاط پرخطر هم در محور فیروزکوه بوده که تمامی آنها برطرف شده است.

او یادآور شد:تعدادی کمی نقاط پر خطر هم در آزاد راه قم -تهران،ورامین ،پاکدشت و پیشوا بوده است که آنها هم برطرف شده اما عمده نقاط در محور آزاد راه تهران-ساوه و محور فیروزکوه بوده است.

صباغ زاده اظهار کرد:  نقاط حادثه خیز در استان ها متفاوت است به طوری که در برخی از استان ها پروژه های نقاط حادثه خیز از طریق راهکارهای کوتاه مدت رفع می شود که اصلاح آنها در اولویت است و برخی از پروژه ها که نیاز به مدت زمان طولانی دارند تا پایان سال برطرف می شود.

اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در استان تهران