بهترین تلویزیون 65 اینچ در سال 2023 کدام بود؟

تلویزیون های 65 اینچ یکی از پر طرفدارترین سایزهای تلویزیون هستند که به دلیل ابعاد و اندازه بزرگی که دارند بهترین محتوای تصویری را به نمایش در می آورند. با این حال برای انتخاب بهترین تلویزیون های 65 اینچ باید عواملی را همچون کیفیت تصویر، اندازه صفحه نمایش، قابلیت های هوشمند و قیمت را در نظر گرفت. در این مقاله با بررسی بهترین تلویزیون 65 اینچ در سال 2023 این امکان را برای شما ایجاد می کنیم تا بتوانید با توجه به آنها یک خرید مطمئن را برای خود رقم بزنید.

اندازه صفحه نمایش، مهم ترین عامل در انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ

یکی از موارد مهمی که در انتخاب تلویزیون بسیار مهم است، اندازه و سایز صفحه نمایش است. تلویزیون های 65 اینچ به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای سالن های بزرگ هستند. البته در مدل های جدید به دلیل نداشتن حاشیه کاربران می توانند به صورت تمام صفحه و بسیار واقعی محتوای تصویری خود را مشاهده کنند. به طور معمول تلویزیون های 65 اینچ به دلیل ابعاد و بهره مندی هایی که دارند از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

با این حال اگر قصد خرید بهترین تلویزیون 65 اینچ با بهترین قیمت و برترین فناوری ها را دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که انتخاب را از بهترین تلویزیون سامسونگ انجام دهید.

بهترین زاویه دید با 65X85L

اگر بخواهیم یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ 2023  را به عنوان بهترین در نوع خود معرفی کنیم، قطعاً مدل 65x85l یکی از آنها است. این مدل تلویزیون 2023 در کنار سایز 65 اینچ از فریم و قاب بسیار باریکی هم برخوردار است که سبب شده تا محتوا به صورت تمام صفحه و بدون حاشیه به مشاهده شما برسد.

البته بهره مند شدن به کیفیت تصویر 4K، توان صوتی 20 وات و رفرش ریت 120 هرتز موجب شده تا گیمرها و افرادی که به بازی با کنسول ps4 و ps5 علاقه مند هستند، بیشتر به خرید این مدل روی بیاورند. از دیگر ویژگی های تلویزیون 65 اینچ X85L، زاویه دید گسترده ای است که ایجاد می کند. به طوری که کاربران در هر زاویه ای می توانند محتوا را با همان کیفیت اصلی ببینند و لذت ببرند.

کیفیت تصویر، اصلی ترین پارامتر برای انتخاب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ

کمپانی های تولید کننده تلویزیون، برای محصولات سایز بزرگ از جمله تلویزیون 65 اینچ از کیفیت تصویر 4K به بالا استفاده می کنند. با توجه به وضوح و شفافیت خارق العاده ای که کیفیت تصویر 4K در بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ ایجاد می کند؛ می توان گفت انتخاب تلویزیون 65 اینچ برای افرادی که کیفیت تصویر را در اولویت قرار می دهند یک پیشنهاد ویژه است.

با توجه به این موضوع، اگر قصد انتخاب تلویزیون 65 اینچ را برای مشاهده فیلم و سریال های سینمایی دارید، سعی کنید از مدل هایی خرید را انجام دهید که از فرمت HDR، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی کند. زیرا این فناوری ها با کنتراست و دقت رنگ بیشتری محتوای تصویری شما را نشان می دهند. اما اگر یک گیمر هستید، باید از بین تلویزیون های 65 اینچ که دارای رفرش ریت 120 هرتز و بیشتر هستند انتخاب خود را نهایی کنید.

بهترین تلویزیون 65 اینچ در سال 2023 کدام بود؟

مشاهده ریزترین جزئیات با اولد 65C3

از تلویزیون های 2023 که می تواند بهترین کیفیت تصویر را برای شما ایجاد کند، مدل 65C3 است. این مدل تلویزیون ال جی با داشتن نمایشگر اولد، کیفیت تصویر 4K و فناوری های پیشرفته مانند HDR10 PRO، Dolby Vision، فناوری های تقویت رنگ، رفرش ریت 120 هرتز، امکان یک مشاهده بی نظیر و فوق العاده را برای شما ایجاد می کند. همچنین شما می توانید سنگین ترین بازی ها را با این تلویزیون به بهترین شکل ممکن اجرایی کنید.

با توجه به این ویژگی ها، در صورتی که قصد خرید تلویزیون 65 اینچ 2023 از برند ال جی با بهترین کیفیت و حداکثر فناوری ها را دارید، مدل 65C3 یک انتخاب ایدئال از هر لحاظ خواهد بود.

بررسی فناوری ها، برترین شاخص تلویزیون 65 اینچ

تلویزیون های 65 اینچ همانند دیگر محصولات سایز بزرگ از فناوری های پیشرفته و هوشمندانه برخوردار هستند. این قابلیت های هوشمندانه عبارتند از اتصال به اینترنت، پخش محتوای آنلاین، کنترل از راه دور از طریق اتصال به گوشی است. با این وجود اگر شما نیز به دنبال خرید تلویزیون 65 اینچ با حداکثر فناوری هستید، انتخاب مدل C2 ال جی با صفحه نمایش اولد یکی از بهترین گزینه ها است. ناگفته نماند که مدل S95B با نمایشگر QD-OLED نیز می تواند یکی از انتخاب های برتر برای شما باشد.

حداکثر فناوری با 65X90L در سال 2023

یکی دیگر از بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ که به جدیدترین فناوری ها و قابلیت ها در سال 2023 مجهز شده است، تلویزیون سونی ۶۵ اینچ X90L است. این تلویزیون علاوه بر داشتن کیفیت تصویر 4K و توان صوتی 30 وات، رفرش ریت 120 هرتز، از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند که از رابط کاربری بسیار راحتی برخوردار است. به نحوی که کاربران می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان به علاقه مندی های خود در دنیای وبگردی دست پیدا کنند.

اگر از آن دسته کاربران هستید که قصد تماس تصویری در شبکه های اجتماعی با تلویزیون X90L را دارید، با خرید یک دوربین و استفاده از برنامه Bravia Cam می توانید به آسانی این امکان را برای خود ایجاد کنید. گفتنی است این تلویزیون 65X90L از امکانات و تکنولوژی های دیگری نیز برخوردار است که شما با مراجعه به صفحه اصلی این محصول در آترین پلاس می توانید از آنها مطلع شوید.

قیمت، عامل مهم دیگری در هنگام خرید تلویزیون ۶۵ اینچ

جدای از تمام موارد ذکر شده، قیمت از دیگر موضوعات مهمی است که کاربران در هنگام خرید تلویزیون باید در نظر بگیرند. تلویزیون های ۶۵ اینچ علاوه بر سایز و اندازه بزرگی که دارند از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها نیز برخوردار هستند. به طوری که شما در مدل ها و برندهای متنوعی می توانید بهره مندی های آنها را مشاهده کنید. البته این موضوع سبب شده تا قیمت تلویزیون 65 اینچ را تحت تأثیر قرار دهد. زیرا هر چه برند انتخابی شما معتبرتر، مدل تلویزیون شما پیشرفته تر باشد، قطعاً به صرف هزینه بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد.

65Q60C، بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ با قیمت مناسب

اما در بین برندهای تولید کننده، سامسونگ از آن دسته شرکت هایی است که در کنار مجهز کردن تلویزیون 65 اینچ به برترین قابلیت ها و امکانات، قیمت بسیار مطلوب و مناسبی را برای آنها در نظر گرفته است. تلویزیون Q60C65 از مدل های جدید 2023 شرکت سامسونگ است که تمام قابلیت ها و فناوری های لازم را برای نمایش یک محتوای بی نظیر و با کیفیت دارد.

این مدل تلویزیون سامسونگ علاوه بر نمایش محتوا با کیفیت تصویر 4K و فناوری های هوشمندانه از بهترین قیمت نیز در مقایسه با سایر برندها برخوردار است و می توان از آن به عنوان بهترین تلویزیون 65 اینچ با قیمت مناسب نام برد.

بهترین تلویزیون 65 اینچ در سال 2023 کدام بود؟

 

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ چه مارکی خوب است؟

انتخاب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ قطعاً به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. به عبارتی اگر به دنبال کیفیت تصویر مطلوب و فناوری های جدید هستید، تلویزیون های ال جی، اگر قصد انتخاب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ با قیمت مناسب را دارید تلویزیون های سامسونگ، و اگر قصد خرید تلویزیون با حداکثر فناوری و کارایی را دارید، تلویزیون های سونی جزو بی نظیر ترین محصولات هستند.

با توجه به تقاضای بسیار کاربران برای خرید تلویزیون 65 اینچ، ما نیز در فروشگاه اترین پلاس مجموعه ای از بهترین تلویزیون های 65 اینچ را از برندهای معتبر و اصلی (سونی، ال جی و سامسونگ) در اختیار مشتریان قرار داده ایم. تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.