وام فوری قرض الحسنه بدون دردسر برای دهه فجر 1402

بانک مهر ایران یکی از دو بانک قرض الحسنه کشور  است. به این معنی که انواع وام بانکی را در قالب قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می دهد. این بانک چند طرح تسهیلاتی مختلف را با شرایط متفاوت در نظر گرفته است. بنابراین، شرایط لازم برای دریافت  وام فوری قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی مربوطه می تواند متفاوت باشد. در ادامه به معرفی این طرح ها و شرایط استفاده از آن ها پرداخته می شود:

وام قرض الحسنه امتیازی مهر ایران: منابع بانک برای اعطای تسهیلات محدود بوده و متقاضیان دریافت وام های قرض الحسنه نامحدودند. لذا بانک مهر ایران با توجه به میانگین حساب مشتریان خود امتیازی را به آنان اختصاص داده و با توجه به این امتیاز مشتریان می توانند از مبلغ، تعداد اقساط و سایر جزئیات وام قابل دریافت خود اطلاع پیدا کنند. افراد با میانگین حساب بالاتر در اولویت پرداخت وام خواهند بود.

وام قرض الحسنه اعتبار در حساب جاری: اشخاص حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه جاری در بانک مهر ایران هستند در کنار استفاده از مزایای این حساب می توانند پس از گذشت مدت زمانی از افتتاح حساب و در صورت دارا بودن امتیاز مناسب، از محل میانگین حساب خود می توانند اقدام به دریافت وام نمایند.

وام قرض الحسنه کالا کارت: به جهت رونق اشتغال زایی در کشور و افزایش قدرت خرید افراد در جامعه بانک مهر ایران اقدام به ارائه طرح کالا کارت کرده است. افراد برای دریافت کارت اعتباری قرض الحسنه جهت خرید کالاهای مورد نیاز خود الزامی به سپرده گذاری در بانک نداشته و با توجه به اعتبار ماهانه شعب این بانک می توانند کالا کارت را دریافت نمایند.

وام قرض الحسنه مهریار: طرح مهریار یا بسته حمایتی حقوق و دستمزد سازمان ها و شرکت ها طرحی است که به کارکنان مجموعه هایی که حقوق و دستمزد شان از طریق بانک مهر ایران پرداخت می شود، تسهیلاتی ارائه می دهد.

وام قرض الحسنه سفر کارت: بانک مهر ایران جهت کمک به افراد برای تامین هزینه های سفر اقدام به طراحی سفر کارت و طرح حمایتی سفر کرده است. مشتریانی که از سوی آژانس های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران به شعب بانک معرفی شوند؛ می توانند با شرایط خاصی از تسهیلات کمک هزینه سفر برخوردار شوند.

مدارک لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی انتخابی می تواند، متفاوت باشد. ضمن این که روند دریافت برخی وام های بانکی مانند وام ازدواج به طور کلی با سایر وام های بانکی متفاوت است. در شرایطی که دریافت وام از یک بانک نیازمند ارائه مدارک خاصی است؛ بهترین و سریع ترین راهکار برای رسیدن به جواب، استعلام از بانک مورد نظر است.

وام فوری قرض الحسنه بدون دردسر برای دهه فجر 1402

سامانه درخواست آنلاین وام و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران

برای ورود به سامانه درخواست وام بانک مهر ایران ابتدا باید به سایت این بانک به آدرس qmb.ir مراجعه شده و از منوی بالای صفحه بخش پیشخوان مجازی انتخاب شود.

وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

در بخش پیشخوان مجازی، بخشی تحت عنوان تسهیلات آنلاین بانکی در نظر گرفته شده است که متقاضی باید بر روی آن کلیک نماید.

شرایط ثبت و فرم درخواست وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

پس از طی مراحل ذکر شده مشتریان به بخشی هدایت می شوند که با وارد کردن شماره مشتری، کد ملی و کد امنیتی در نظر گرفته شده می توانند وارد سامانه درخواست وام بانک مهر ایران شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

بدیهی است که پس از ورود به سامانه درخواست وام، اطلاعاتی از کاربر خواسته می شود که با ثبت آن ها عملیات درخواست وام تکمیل شده و در مراحل بعد این درخواست باید از سوی مراجع مربوطه در بانک بررسی شود. در صورتی که درخواست متقاضی با ضوابط اعطای وام بانک مهر ایران هماهنگی داشته باشد، بانک اطلاع رسانی های لازم را در خصوص طی کردن باقی مراحل انجام خواهد داد.

نحوه ثبت درخواست وام بانک مهر ایران

برای ثبت درخواست وام امتیازی بانک مهر ایران، ابتدا پس از مراجعه به سایت این بانک به نشانی qmb.ir  باید فرد، از منوی خدمات بانکی در بالای صفحه بخش طرح های اعتباری قرض الحسنه و تسهیلات امتیازی مهر ایران باید انتخاب کند.

شرایط وام بانک مهر ایران

پس از ورود به صفحه مربوط به تسهیلات امتیازی این بانک تمام توضیحات لازم در خصوص این طرح تسهیلاتی مشاهده می شود. در بخش پایین این صفحه توضیحاتی ارائه شده که مطابق با آن، برای دریافت این تسهیلات افراد باید دارای یکی از انواع سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز در بانک مهر ایران باشند. در نتیجه، در این قسمت، گزینه ای مربوط به افتتاح سپرده آنلاین و درخواست وام آنلاین در این صفحه در نظر گرفته شده است.

صفحه جشنواره وام آنلاین در واقع همان سامانه درخواست وام بانک مهر ایران است که در بخش های قبلی مقاله نحوه ورود به آن و استفاده از آن توضیح داده شد. متقاضیان دریافت وام در صورتی که فاقد حساب سپرده در این بانک باشند، می توانند نسبت به افتتاح سپرده آنلاین از طریق نرم افزار همراه بانک اقدام کرده و با در اختیار داشتن شماره مشتری به سامانه درخواست وام وارد شوند.